درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8690صفحه نخست » سه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:03
مرکز ارتباطات مردمی شهرداری می‌تواند مانع بروز تخلفات شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.
  

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام مجید فاطمی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 اظهار کرد: باید بپذیریم در هر نهاد و سازمانی، مشکلات و اشتباهاتی وجود دارد که با پذیرش آنها در راستای رفع آن مشکلات اقدام شود و در این زمینه روابط عمومی و مرکز 137 نباید توجیه‌گر اشتباهات موجود باشد.


وی ادامه داد: رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با طرح این سوال که آیا برای پاسخ گویی به سوال مردم در خصوص عملکرد یک مسوول یا مدیر شهری چاره‌ای اندیشیده شده یا راهکاری دنبال می‌شود، گفت: اگر ضعفی وجود داشت باید پذیرفته شود و با شهامت، اشتباهات در برخی موارد بیان شود.


فاطمی به انجام برخی تخلفات از سوی کارکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم مرکز 137 می‌تواند با انعکاس صحبت ‌ای مردمی مانع از بروز تخلفات شود.


وی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی سامانه ی پاسخ گویی در شورای شهر مشهد تاکید کرد و گفت: معتقدم هر چه مرکز 137 از شهرداری فاصله بگیرد و متصل به این مجموعه نباشد، برکات بیشتر و موفقیت‌های گسترده‌تری دریافت می‌کند.


این عضو شورای شهر مرکز 137 را چشم شهرداری خواند و گفت: با نظارت مرکز 137 بر نحوه ی عملکرد همه ی کارکنان شهرداری،‌ آنها می‌دانند کوچک ترین تخلفی از دید ناظران مغفول نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد