شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مركز ارتباطات مردمي شهرداري مي‌تواند مانع بروز تخلفات شود
سه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:39 کد خبر:8690
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رويكرد شوراي شهر بر تقويت روابط عمومي و مركز 137 است اما از طرفي نبايد باورمان شود كه وقتي حجم كار بالا است و فعاليت‌هاي زيادي انجام مي‌شود، قصورات و اشتباهات ناديده گرفته شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي شهرداري مشهد، حجت‌الاسلام مجيد فاطمي در بازديد از مركز ارتباطات مردمي شهرداري 137 اظهار كرد: بايد بپذيريم در هر نهاد و سازماني، مشكلات و اشتباهاتي وجود دارد كه با پذيرش آنها در راستاي رفع آن مشكلات اقدام شود و در اين زمينه روابط عمومي و مركز 137 نبايد توجيه‌گر اشتباهات موجود باشد.


وي ادامه داد: رويكرد شوراي شهر بر تقويت روابط عمومي و مركز 137 است اما از طرفي نبايد باورمان شود كه وقتي حجم كار بالا است و فعاليت‌هاي زيادي انجام مي‌شود، قصورات و اشتباهات ناديده گرفته شود.


عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با طرح اين سوال كه آيا براي پاسخ گويي به سوال مردم در خصوص عملكرد يك مسوول يا مدير شهري چاره‌اي انديشيده شده يا راهكاري دنبال مي‌شود، گفت: اگر ضعفي وجود داشت بايد پذيرفته شود و با شهامت، اشتباهات در برخي موارد بيان شود.


فاطمي به انجام برخي تخلفات از سوي كاركنان اشاره كرد و افزود: در اين زمينه هم مركز 137 مي‌تواند با انعكاس صحبت ‌اي مردمي مانع از بروز تخلفات شود.


وي همچنين بر ضرورت راه‌اندازي سامانه ي پاسخ گويي در شوراي شهر مشهد تاكيد كرد و گفت: معتقدم هر چه مركز 137 از شهرداري فاصله بگيرد و متصل به اين مجموعه نباشد، بركات بيشتر و موفقيت‌هاي گسترده‌تري دريافت مي‌كند.


اين عضو شوراي شهر مركز 137 را چشم شهرداري خواند و گفت: با نظارت مركز 137 بر نحوه ي عملكرد همه ي كاركنان شهرداري،‌ آنها مي‌دانند كوچك ترين تخلفي از ديد ناظران مغفول نمي‌ماند.