درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8076صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 دی 1392 - 11:20
خلاصه مقاله/ تاثیر هوش هیجانی بر انگیزه شغلی در روابط عمومی یکپارچه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال های اخیر هوش هیجانی توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است و تحقیقات بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.
  

خلاصه مقاله/ تاثیر هوش هیجانی بر انگیزه شغلی در روابط عمومی یکپارچه
دکترشهاب اکبریان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال های اخیر هوش هیجانی توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است و تحقیقات بسیاری در این زمینه صورت گرفته است. از آنجایی که هوش هیجانی اکتساب مهارت های احساسی خاصی را جستجو می کند، اهداف اصلی این مطالعه مشخص کردن تاثیر هوش هیجانی بر روی انگیزه ی شغلی سرپرستان و وضعیت هوش هیجانی آنان در ارتباط عمومی یکپارچه می باشد.


جمعیت آماری این تحقیق را تعدادی از مدیران یک شرکت صنعتی بزرگ در کشور تشکیل می دهد. برای شرکت دادن مدیران تمامی قسمت ها از روش انتخاب تصادفی استفاده شد و سرانجام با در نظر گرفتن ظریب اطمینان این تست 111پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت.


نتایج بدست آمده در این تحقیق با استفاده از آمار توصیفی و استنتاجی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن بودند که تفاوت معنی داری بین انگیزه شغلی سرپرستان با هوش هیجانی بالا و پایین در روابط عمومی یکپارچه وجود دارد. نتایج همچنین نشان دادند که هوش هیجانی در ارتباط با روابط عمومی یکپارچه تحت تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی نمی باشد.


نتایج این تحقیق اهمیت توجه به هوش هیجانی سرپرستان و رابطه آن با انگیزه شغلی آنان را در روابط عمومی یکپارچه را نشان می دهد. بنابراین، نتایج این مطالعه مدیران را از نقش مهم هوش هیجانی در بهره وری سازمانی آگاه می کند و به آنها نشان می دهد که با تقویت هوش هیجانی ما می توانیم روابط بین مدیران و سرپرستان را در روابط عمومی یکپارچه بهبود ببخشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد