درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 11:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7976صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 26 آذر 1392 - 23:16
رییس دانشگاه دارالحمکه کانادا در ایران: تنها با تشکیل سازمان نظام روابط عمومی در کشور می توان روابط عمومی ها را نظام مند کرد
"علیرضا ابوالفضلی" عضو فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: "اینجانب طراح و اولین فردی بودم که خواستار روابط عمومی نظام مند شدم و پیشنهادی کاملا کارشناسی و با مطالعه در خصوص ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور را مطرح نمودم که مورد استقبال هم واقع شد. اما تعدد انجمن ها،موسسات و گروه های مستقل روابط عمومی در کشور سبب شد تا این امر تا به امروز محققق نشود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل انجمن دوستی ایران و بروئنی تصریح کرد: "تنها با ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور است که می توان گفت روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند."


"علیرضا ابوالفضلی" عضو فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب افزود: "اینجانب طراح و اولین فردی بودم که خواستار روابط عمومی نظام مند شدم و پیشنهادی کاملا کارشناسی و با مطالعه در خصوص ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور را مطرح نمودم که مورد استقبال هم واقع شد. اما تعدد انجمن ها،موسسات و گروه های مستقل روابط عمومی در کشور سبب شد تا این امر تا به امروز محققق نشود. تنها توانستیم از طریق جلب نظر کمیسیون اجتماعی مجلس، فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم."


مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران با اشاره به شناسنامه دار کردن روابط عمومی ها در سازمان نظام روابط عمومی اظهار داشت:" با تشکیل سازمان نظام روابط عمومی در کشور می توانیم همه معاونت های روابط عمومی در سازمان ها و نهاد ها را شناسنامه دار کنیم و برای آنها تشکیل پرونده دهیم و هر فرد که در پست و منصب روابط عمومی در هر جای کشور مشغول باشد می تواند دارای کد وشماره نظام روابط عمومی باشد. درغیر این صورت مشروعیت فعالیت نخواهد داشت."


رییس دانشگاه دارالحمکه کانادا در ایران گفت:"باید هدف از ایجاد روابط عمومی پیشبرد اهداف سازمان در قالب ابعاد تبیین شده باشد. اما این کافی نیست و روابط عمومی ها در کشور باید یک صدا و هماهنگ باشند. این گونه خواهد بود که وضعیت روابط عمومی در کشور مطلوب می شود."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمیده فروزان
| 1392/10/1 - 03:56 |     0     0     |
ما آخرش هم نفهمیدیم که سازمان نظام روابط عمومی رو کی پیشنهاد داده؟ هر کی از مجلس میاد بیرون می گه من گفتم این سازمان ضروری است و آن را شکل داده ایم!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد