درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7976صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 آذر 1392 - 11:52
رییس دانشگاه دارالحمکه کانادا در ایران: تنها با تشکیل سازمان نظام روابط عمومی در کشور می توان روابط عمومی ها را نظام مند کرد
"علیرضا ابوالفضلی" عضو فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: "اینجانب طراح و اولین فردی بودم که خواستار روابط عمومی نظام مند شدم و پیشنهادی کاملا کارشناسی و با مطالعه در خصوص ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور را مطرح نمودم که مورد استقبال هم واقع شد. اما تعدد انجمن ها،موسسات و گروه های مستقل روابط عمومی در کشور سبب شد تا این امر تا به امروز محققق نشود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل انجمن دوستی ایران و بروئنی تصریح کرد: "تنها با ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور است که می توان گفت روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند."


"علیرضا ابوالفضلی" عضو فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه روابط عمومی ایران(شارا) با بیان این مطلب افزود: "اینجانب طراح و اولین فردی بودم که خواستار روابط عمومی نظام مند شدم و پیشنهادی کاملا کارشناسی و با مطالعه در خصوص ایجاد سازمان نظام روابط عمومی در کشور را مطرح نمودم که مورد استقبال هم واقع شد. اما تعدد انجمن ها،موسسات و گروه های مستقل روابط عمومی در کشور سبب شد تا این امر تا به امروز محققق نشود. تنها توانستیم از طریق جلب نظر کمیسیون اجتماعی مجلس، فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم."


مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران با اشاره به شناسنامه دار کردن روابط عمومی ها در سازمان نظام روابط عمومی اظهار داشت:" با تشکیل سازمان نظام روابط عمومی در کشور می توانیم همه معاونت های روابط عمومی در سازمان ها و نهاد ها را شناسنامه دار کنیم و برای آنها تشکیل پرونده دهیم و هر فرد که در پست و منصب روابط عمومی در هر جای کشور مشغول باشد می تواند دارای کد وشماره نظام روابط عمومی باشد. درغیر این صورت مشروعیت فعالیت نخواهد داشت."


رییس دانشگاه دارالحمکه کانادا در ایران گفت:"باید هدف از ایجاد روابط عمومی پیشبرد اهداف سازمان در قالب ابعاد تبیین شده باشد. اما این کافی نیست و روابط عمومی ها در کشور باید یک صدا و هماهنگ باشند. این گونه خواهد بود که وضعیت روابط عمومی در کشور مطلوب می شود."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمیده فروزان
| 1392/9/29 - 16:32 |     0     0     |
ما آخرش هم نفهمیدیم که سازمان نظام روابط عمومی رو کی پیشنهاد داده؟ هر کی از مجلس میاد بیرون می گه من گفتم این سازمان ضروری است و آن را شکل داده ایم!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد