درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 11:50
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)تاکید کرد:
بالندگی سازمانها در گرو دانایی و هوشمندی آنها است
نقش کلیدی آموزش و بهسازی منابع انسانی در امر توسعه - مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در عصر کنونی بالندگی سازمانها در گرو سرمایه هوشمند و دانش آنها است،گفت:آموزش و بهسازی منابع انسانی نوعی سرمایه گذاری مفید و به عنوان یک عامل کلیدی در امر توسعه محسوب می شود وچنانچه آموزش و بهسازی منابع انسانی به درستی و شایستگی برنامه ریزی و اجرا شود،می تواند بازده اقتصادی قابل ملاحظه ای داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)،عباس دارائی در نخستین روز از دوره آموزشی شناخت افکار عمومی و افکارسنجی ویژه روسای ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای این نهاد که در سالن شهید مدنی کمیته امداد برگزار شد،با بیان اینکه آموزش به عنوان وسیله ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مورد نظر قرار می گیرد،اظهار کرد:به منظور تجهیز و بهسازی منابع انسانی سازمان و بهره گیری هرچه موثرتر از این منابع،آموزش یکی از مهمترین و موثر ترین تدابیر برای بهبود امور سازمان و کارکنان است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه آموزش یک وظیفه انسانی در سازمانها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است،تصریح کرد:کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمانی اعم از مشاغل ساده و یا پیچیده،محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارتهای جدید هستند و برنامه های آموزشی متداوم نیز می تواند نیاز به نیروی انسانی متخصص در آینده را رفع کند و تضمینی برای حل مشکلات کارکنان باشد.

دارائی در ارتباط با ضرورت وجود آموزشهای تخصصی در هر سازمان،خاطر نشان کرد:آموزش سازمانی ابزاری کارآمد در نظام مدیریت است که منجر به حرکت هوشمندانه و ارائه خدمات بیشتر،با کیفیت و مفیدترخواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش سازمانی استفاده بهینه از سرمایه مالی است،ادامه داد:آموزش سازمانی،خلاقیت،تنوع تولید و فضای رقابتی ایجاد می کند و منجر به شکوفایی استعدادهای فردی و سازمانی می شود.

وی توانمندی سرمایه انسانی و بهره وری،الگوی مدیریت مصرف در سازمانها و همگام شدن با فناوریهای نوین را از دیگر ضروریات وجود آموزشهای تخصصی در هر سازمان عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به همکاری مناسب میان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و مرکز آموزش و پژوهش این نهاد،اظهار کرد: امید است با استمرار این برنامه های هدفمند آموزشی،گام موثرتری در جهت تعالی سازمان و دستیابی به اهداف برنامه پنج ساله پنجم برداشته شود.

 

رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره):

آموزشهای این نهاد در جهت توانمندی و افزایش مهارت و بینش کارکنان طراحی می شود

همچنین علیرضا چگینی،رئیس مرکز آموزش و پژوهش این نهاد نیز در نخستین روز از این دوره آموزشی با اشاره به سیاستهای جدید این مرکز و توجه به زماندار و هدفمند بودن آموزشها،گفت:آموزشهای این مرکز در جهت توانمندی،افزایش مهارت و دانش و بینش کارکنان برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزشها در کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی باید منطبق با شرایط متغیر  و متفاوت اجتماعی ارائه شود،ادامه داد:با توجه به رسالت حوزه روابط عومی و تعاملات برون سازمانی در حوزه اطلاع رسانی،تلاش می شود آموزشهای این حوزه با توجه به تغییرات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و ... در سطح جامعه طراحی شود که در این زمینه نیاز به همفکری با حوزه روابط عمومی هستیم.

وی همچنین به توفیقات جدید حوزه روابط عمومی این نهاد طی سه سال اخیر در ارتباط دو سویه با جامعه و رشد فزاینده تغییر در نوع نگاه جامعه نسبت به جایگاه این نهاد با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته نیز اشاره کرد.

گفتنی است روشهای سنجش افکار عمومی،تحلیل محتوای رسانه ها،طراحی پرسشنامه،مدیریت افکار عمومی  و رهبران فکری،رسانه های جمعی و افکار عمومی،اینترنت و افکار عمومی و تبیین سیاستها و برنامه های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله مباحثی است که توسط اساتید برجسته در این دوره آموزشی شناخت افکار عمومی و افکارسنجی ویژه روسای ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای کشور ارائه می شود.

این دوره آموزشی صبح امروز آغاز شد و چهارشنبه 20آذرماه به کار خود پایان خواهد داد.

                                                                                                                                         

منبع: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد