درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:31   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7822صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 11:54
با حضور دکتر داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برگزار شد :
کارگاه آموزشی اصول و مبانی روابط عمومی
یکدوره آموزشی با عنوان اصول و مبانی روابط عمومی و ارتباطات با هدف ارتقاء دانش ، مهارت و توانمندی های مدیران و کارشناسان روابط عمومی با حضور دکتر داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سالن همایشهای پژوهشکده اکولوژی شیلات استان هرمزگان برگزار شد .
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این کارگاه آموزشی یک روزه ، که رئیس روابط عمومی مخابرات استان به همراه کارشناسان این اداره نیز شرکت داشتند ، دکتر  زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و استاد دانشگاه علامه علامه طباطبائی در رشته ارتباطات به عنوان مدرس این دوره با بیان اینکه یک روابط عمومی پویا باید مخاطب محور ، توانمند  در مدیریت افکار عمومی ، فعال در زمینه مسائل اجتماعی باشد خاطر نشان کرد : روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در خارج از سازمان است .

 

 ایشان اهم وظایف روابط عمومی را اطلاع رسانی ، بستر سازی ، اعتماد سازی ، برجسته سازی ،فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی  دانست و اظهار داشت :  ایجاد زمینه های مناسب و بالا بردن سطح آگاهی مردم و جلب اعتماد آنان از مهمترین وظایف روابط عمومی است . وی  وظیفه فرهنگ سازی در سطح جامعه را از جمله کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد .

 

منبع: روابط عمومی شرکت مخابرات استان هرمزگان

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد