درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7822صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 11:18
با حضور دکتر داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برگزار شد :
کارگاه آموزشی اصول و مبانی روابط عمومی
یکدوره آموزشی با عنوان اصول و مبانی روابط عمومی و ارتباطات با هدف ارتقاء دانش ، مهارت و توانمندی های مدیران و کارشناسان روابط عمومی با حضور دکتر داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سالن همایشهای پژوهشکده اکولوژی شیلات استان هرمزگان برگزار شد .
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این کارگاه آموزشی یک روزه ، که رئیس روابط عمومی مخابرات استان به همراه کارشناسان این اداره نیز شرکت داشتند ، دکتر  زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و استاد دانشگاه علامه علامه طباطبائی در رشته ارتباطات به عنوان مدرس این دوره با بیان اینکه یک روابط عمومی پویا باید مخاطب محور ، توانمند  در مدیریت افکار عمومی ، فعال در زمینه مسائل اجتماعی باشد خاطر نشان کرد : روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در خارج از سازمان است .

 

 ایشان اهم وظایف روابط عمومی را اطلاع رسانی ، بستر سازی ، اعتماد سازی ، برجسته سازی ،فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی  دانست و اظهار داشت :  ایجاد زمینه های مناسب و بالا بردن سطح آگاهی مردم و جلب اعتماد آنان از مهمترین وظایف روابط عمومی است . وی  وظیفه فرهنگ سازی در سطح جامعه را از جمله کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد .

 

منبع: روابط عمومی شرکت مخابرات استان هرمزگان

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد