شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در اين كارگاه آموزشي يك روزه ، كه رئيس روابط عمومي مخابرات استان به همراه كارشناسان اين اداره نيز شركت داشتند ، دكتر زارعيان مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران و استاد دانشگاه علامه علامه طباطبائي در رشته ارتباطات به عنوان مدرس اين دوره با بيان اينكه يك روابط عمومي پويا بايد مخاطب محور ، توانمند در مديريت افكار عمومي ، فعال در زمينه مسائل اجتماعي باشد خاطر نشان كرد : روابط عمومي مدعي مردم در داخل سازمان و مدعي سازمان در خارج از سازمان است .
ايشان اهم وظايف روابط عمومي را اطلاع رساني ، بستر سازي ، اعتماد سازي ، برجسته سازي ،فرهنگ سازي و مديريت افكار عمومي دانست و اظهار داشت : ايجاد زمينه هاي مناسب و بالا بردن سطح آگاهي مردم و جلب اعتماد آنان از مهمترين وظايف روابط عمومي است . وي وظيفه فرهنگ سازي در سطح جامعه را از جمله كاركردهاي روابط عمومي عنوان كرد .
منبع: روابط عمومي شركت مخابرات استان هرمزگان