درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7635صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 13 آذر 1392 - 18:38
ارتباط با رسانه ها در حوزه وقف باید مستمر باشد
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر ارتباط مستمر و هدفمند با رسانه های گروهی برای تبین جایگاه وقف در کشور تاکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه،در آستانه بزرگداشت هفته وقف، حسن ربیعی ، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان در جلسه دبیرخانه دایمی همایش وقف و رسانه، با اشاره به لزوم تعامل تنگاتنگ و مستمر با رسانه های جمعی برای تبیین جایگاه وقف و بیان کارکرد وجودی این سنت حسنه در سطح ملی اظهارداشت: پنچمین همایش وقف و رسانه با رویکرد حماسه اقتصادی و با شعار وقف رسانه و حماسه اقتصادی هشتم دی ماه برگزار خواهدشد.


وی گفت: موقوفات در اقتصاد کشور و در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ظرفیت و امکانات مختلف در زمینه های آموزشی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی و... در مسیر شکوفایی اقتصادی و تعدیل مشکلات اقتصادی دولت می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشد.


ربیعی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را، سال حماسه اقتصادی در کشور عنوان کردند باید با بیان تاثیر نقش وقف در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور در این راه، همراه و همگام شویم.


به گفته سخنگوی سازمان اوقاف ، ایجاد دغدغه و انگیزه نسبت به ارتقاء آگاهی مردم به آثار و برکات وقف درمیان اصحاب رسانه از اهداف سازمان در پنجمین همایش سالانه وقف و رسانه سال جاری است.


ربیعی متذکر شد: در سازمان اوقاف همصدایی رسانه ای را دنبال می کنیم تا بتوان در این ارتباط دو سویه خدمات و آثار و برکات وقف به یک جریان مستمر تبدیل کنیم.


وی با تقدیر و تشکر از همکاری رسانه های جمعی و خبرنگاران برای انعکاس فعالیت های مرتبط با وقف در سراسر کشور یادآور شد: امیدواریم شناساندن ظرفیت ها ،توانایی ها و کارکردهای موقوفات و امامزادگان شاخص در کشور در سرلوحه کار رسانه های خبری در هفته وقف قرار گیرد.


مدیر کل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، شناساندن ظرفیت ها، و ارایه تحلیل از حوزه فعالیت سازمان را از جمله کارکردها و تعامل با رسانه های گروهی کشور در هفته وقف عنوان کرد و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری توانسته است با ارتقای تعامل خود با رسانه ها ، به عنوان یکی از سازمان های موفق دولتی در کشور عمل کند.


ربیعی افزایش سطح تولیدات رسانه ای مانند تهیه فیلم ، سریال و گزارش های خبری را از جمله اقدامات سازمان اوقاف در سال جاری برای کاهش انعکاس اخبار منفی در رسانه ها دانست و اظهار داشت: سازمان اوقاف در مقایسه با سازمان های مشابه دولتی ،توانسته است با اطلاع رسانی مناسب و توجیه مسئولان رسانه های جمعی و خبرنگاران در این خصوص موفق عمل کند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد