درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 11:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7191صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 28 آبان 1392 - 17:19
درس هایی از نا آرامی های برزیل برای روابط عمومی
فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل در مصاحبه با روزنامه نگار و نویسنده کریستین کوریا، گفت: نتایج تحقیقی در موسسه آمار و افکار سنجی برزیل که نشان می دهد 78 درصد از هزاران معترض در سن ورود به دانشگاه قرار داشته اند. وی افزود: این تحقیق همچنین نشان می دهد، معترضانی که در ماه ژوئن برای اعتراض به سیاست های صعیف اقتصادی به خیابان ها ریختند، از شبکه های اجتماعی برای تصمیم گیری برای تظاهرات و متقاعد کردن دوستان شان استفاده کرده بودند.


کاسترو اشاره کرد: «مشابه جنبش وال استریت، این جنبش از اینترنت شروع شد و سپس در فضای فیزیکی ادامه یافت.»


وی گفت: «در نهایت، جنبش گسترده شد و به اندازه ای پیش رفت که در آن برندها و به ویژه بانک ها و شرکت های بین المللی مورد هدف قرار گرفتند. چهره جهانی برزیل در آن زمان ضربه بزرگی را متحمل شد و محبوبیت سیاستمداران را به شدت تحت تاثیر قرار داد.»


به گزارش شارا، کوریا اذعان کرد: «شرکت هایی که مورد حمله قرار گرفتند، پاسخی ندادند.» وی افزود: « من نمی دانم اگر آنها می خواستند به معترضین پاسخ بدهند باید چه پاسخی به آنها می دادند و آنها به شدت می ترسیدند که پاسخ شان فضا را متشنج تر کند.»


با اینکه جنبش در حال حاضر سرد شده است، اما حامیان بازی های دور بعد المپیک 2016 و کاپ جهانی فیفا –که هر دو در برزیل برگزار می شوند- برای مدیریت بحران فکر می کنند.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14222/PRSummit-Lessons-Learned-From-Brazils-Unrest.aspx


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احسان
| 1392/8/28 - 22:34 |     0     0     |
ترجمه این قدر ضعیف اصلا فهمیده مترجم چه ترجمه کرده است متن این همه ضعیف و سر درگم و بی مفهوم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد