درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7191صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1392 - 05:55
درس هایی از نا آرامی های برزیل برای روابط عمومی
فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل در مصاحبه با روزنامه نگار و نویسنده کریستین کوریا، گفت: نتایج تحقیقی در موسسه آمار و افکار سنجی برزیل که نشان می دهد 78 درصد از هزاران معترض در سن ورود به دانشگاه قرار داشته اند. وی افزود: این تحقیق همچنین نشان می دهد، معترضانی که در ماه ژوئن برای اعتراض به سیاست های صعیف اقتصادی به خیابان ها ریختند، از شبکه های اجتماعی برای تصمیم گیری برای تظاهرات و متقاعد کردن دوستان شان استفاده کرده بودند.


کاسترو اشاره کرد: «مشابه جنبش وال استریت، این جنبش از اینترنت شروع شد و سپس در فضای فیزیکی ادامه یافت.»


وی گفت: «در نهایت، جنبش گسترده شد و به اندازه ای پیش رفت که در آن برندها و به ویژه بانک ها و شرکت های بین المللی مورد هدف قرار گرفتند. چهره جهانی برزیل در آن زمان ضربه بزرگی را متحمل شد و محبوبیت سیاستمداران را به شدت تحت تاثیر قرار داد.»


به گزارش شارا، کوریا اذعان کرد: «شرکت هایی که مورد حمله قرار گرفتند، پاسخی ندادند.» وی افزود: « من نمی دانم اگر آنها می خواستند به معترضین پاسخ بدهند باید چه پاسخی به آنها می دادند و آنها به شدت می ترسیدند که پاسخ شان فضا را متشنج تر کند.»


با اینکه جنبش در حال حاضر سرد شده است، اما حامیان بازی های دور بعد المپیک 2016 و کاپ جهانی فیفا –که هر دو در برزیل برگزار می شوند- برای مدیریت بحران فکر می کنند.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14222/PRSummit-Lessons-Learned-From-Brazils-Unrest.aspx


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احسان
| 1392/8/27 - 11:10 |     0     0     |
ترجمه این قدر ضعیف اصلا فهمیده مترجم چه ترجمه کرده است متن این همه ضعیف و سر درگم و بی مفهوم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد