درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 17:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7033صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 20:59
راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که برای صنعت ارتباطات راه دور (تلکام) طراحی شده است، تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۵. ۵ درصد رشد خواهد داشت.


به گزارش وب‏‌سایت businesswire، شرکت پژوهشی ریسرچ‌ اند مارکتز (Research and Markets) پیش‏‌بینی کرده است بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور در سال‏‌های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با رشدی ۵۸. ۵ درصدی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد. پژوهشگران و تحلیل‏گران یکی از مهم‌ترین عوامل رشد بازار این راهکار‌ها را افزایش تقاضای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که در این صنعت مشغول به کار هستند، دانسته‌‏اند. به گفته آن‌ها، افزایش درآمد، ارتقای خدمات مشتری، کاهش هزینه یافتن مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله اهدافی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌‏کوشند با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به آن‌ها دست یابند.


این مطالعه همچنین نشان می‌‏دهد تقاضا‌ها برای راهکارهای کاستومایزشده یا سفارشی‏‌شده مدیریت ارتباط با مشتری در میان کسب و کارهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور افزایش یافته است. به گفته پژوهشگران، دلیل اصلی افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده این است که کسب و کار‌ها می‌‏خواهند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با سایر فرایندهای تجاری و زیرساخت‏‌های آی تی خود یکپارچه کنند. تحلیل‏گران معتقدند افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده به رشد انفجارگونه بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور خواهد انجامید.


شرکت ریسرچ‌ اند مارکتز در گزارش خود بر‌ترین عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه این صنعت را نیز معرفی کرده است. شرکت‏‌های آمداک سیستم (Amdocs System)، آوایا، اینفور، مایکروسافت، اوراکل، سیلزفورس دات کام و شرکت سپ اِی جی از جمله شرکت‏‌هایی هستند که به گفته پژوهشگران بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور را در استیلای خود دارند.

همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد