درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:17   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7033صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 21:35
راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که برای صنعت ارتباطات راه دور (تلکام) طراحی شده است، تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۵. ۵ درصد رشد خواهد داشت.


به گزارش وب‏‌سایت businesswire، شرکت پژوهشی ریسرچ‌ اند مارکتز (Research and Markets) پیش‏‌بینی کرده است بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور در سال‏‌های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با رشدی ۵۸. ۵ درصدی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد. پژوهشگران و تحلیل‏گران یکی از مهم‌ترین عوامل رشد بازار این راهکار‌ها را افزایش تقاضای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که در این صنعت مشغول به کار هستند، دانسته‌‏اند. به گفته آن‌ها، افزایش درآمد، ارتقای خدمات مشتری، کاهش هزینه یافتن مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله اهدافی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌‏کوشند با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به آن‌ها دست یابند.


این مطالعه همچنین نشان می‌‏دهد تقاضا‌ها برای راهکارهای کاستومایزشده یا سفارشی‏‌شده مدیریت ارتباط با مشتری در میان کسب و کارهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور افزایش یافته است. به گفته پژوهشگران، دلیل اصلی افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده این است که کسب و کار‌ها می‌‏خواهند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با سایر فرایندهای تجاری و زیرساخت‏‌های آی تی خود یکپارچه کنند. تحلیل‏گران معتقدند افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده به رشد انفجارگونه بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور خواهد انجامید.


شرکت ریسرچ‌ اند مارکتز در گزارش خود بر‌ترین عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه این صنعت را نیز معرفی کرده است. شرکت‏‌های آمداک سیستم (Amdocs System)، آوایا، اینفور، مایکروسافت، اوراکل، سیلزفورس دات کام و شرکت سپ اِی جی از جمله شرکت‏‌هایی هستند که به گفته پژوهشگران بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور را در استیلای خود دارند.

همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد