درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7033صفحه نخست » دوشنبه، 20 آبان 1392 - 20:59
راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که برای صنعت ارتباطات راه دور (تلکام) طراحی شده است، تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۵. ۵ درصد رشد خواهد داشت.


به گزارش وب‏‌سایت businesswire، شرکت پژوهشی ریسرچ‌ اند مارکتز (Research and Markets) پیش‏‌بینی کرده است بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور در سال‏‌های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با رشدی ۵۸. ۵ درصدی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد. پژوهشگران و تحلیل‏گران یکی از مهم‌ترین عوامل رشد بازار این راهکار‌ها را افزایش تقاضای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که در این صنعت مشغول به کار هستند، دانسته‌‏اند. به گفته آن‌ها، افزایش درآمد، ارتقای خدمات مشتری، کاهش هزینه یافتن مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله اهدافی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌‏کوشند با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به آن‌ها دست یابند.


این مطالعه همچنین نشان می‌‏دهد تقاضا‌ها برای راهکارهای کاستومایزشده یا سفارشی‏‌شده مدیریت ارتباط با مشتری در میان کسب و کارهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور افزایش یافته است. به گفته پژوهشگران، دلیل اصلی افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده این است که کسب و کار‌ها می‌‏خواهند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با سایر فرایندهای تجاری و زیرساخت‏‌های آی تی خود یکپارچه کنند. تحلیل‏گران معتقدند افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده به رشد انفجارگونه بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور خواهد انجامید.


شرکت ریسرچ‌ اند مارکتز در گزارش خود بر‌ترین عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه این صنعت را نیز معرفی کرده است. شرکت‏‌های آمداک سیستم (Amdocs System)، آوایا، اینفور، مایکروسافت، اوراکل، سیلزفورس دات کام و شرکت سپ اِی جی از جمله شرکت‏‌هایی هستند که به گفته پژوهشگران بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور را در استیلای خود دارند.

همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد