درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6924صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 17 آبان 1392 - 21:22
شش اشاره برای درک نقش روابط عمومی در شبکه های اجتماعی
امروزه در اخبار روابط عمومی، حد اعلای روابط عمومی دیجیتال، مگی اونیل، همکار و مدیر ارشد در پیپرکام، روز خود را با نگاهی به جوانب مثبت طرفداران روابط عمومی آغاز کرد و اینکه چگونه باید چشم اندازهای جدید شبکه های اجتماعی را دریافت کرد. در این نوشتار به شش مورد از مواردی که وی بدان ها پرداخته اشاره می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شبکه های اجتماعی به ایجاد فرصت های جدید برای روابط عمومی ادامه داده اند. همچنان که برندها شروع به انتقال به فضای شبکه های اجتماعی می دهند، فرصت ها و خطرها نیز شفاف تر می شوند.


امروزه در اخبار روابط عمومی، حد اعلای روابط عمومی دیجیتال، مگی اونیل، همکار و مدیر ارشد در پیپرکام، روز خود را با نگاهی به جوانب مثبت طرفداران روابط عمومی آغاز کرد و اینکه چگونه باید چشم اندازهای جدید شبکه های اجتماعی را دریافت کرد. در این نوشتار به شش مورد از مواردی که وی بدان ها پرداخته اشاره می شود.


1. به دقت گوش دهید: این خبرنگاری 101 است. قبل از هر اقدامی به دقت گوش دهید که مخاطبان تان در مورد چه موضوعی سخن می گویند و آنگاه شروع کنید.


2. خارج از نرم ها فکر کنید: هوز، موبایل و وین. فیسبوک بهترین گزینه برای همه شرکت ها نیست. تمام کانال های اجتماعی را در نظر بگیرید و سپس یکی از بهترین های آنها را برای مشتریان خود انتخاب کنید.
3. برای کسب و کار های B2B از لینکداین بهره بگیرید. همین قدر کافی است.


4. تعمیم ندهید. (مثل اینکه بگویید زنان از پینت رست خوش شان می آید.) یک اندازه برای همه قابل استفاده نیست.


5. کمپین های ارتباطات خود را بر مبنای طرح توسعه دهید و نه بر بسترهای نرم افزاری. سامانه های اجتماعی وجود دارند که با نیازهای شما همخوان هستند- شما نباید محتوای خود را برای سامانه خاصی تدارک ببینید.


6. فراتر از تعامل برای ساختن مورد خودتان را ببینید. محدود کردن ارزش های اجتماعی، هنوز هم مشکل دارد. شما نمی توانید آن را به تعدادی از مردم که در مورد برند شما صحبت کرده اند، فرو بکاهید.

 

منبع:

 http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/10/16/6-pointers-for-taking-prs-role-in-social-to-the-next-level/?hq_e=el&hq_m=2765054&hq_l=17&hq_v=472ca672b1

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

مترجم: عادل میرشاهی (مشاور و مدرس سئو پی آر)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد