درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 02:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6656صفحه نخست » جمعه، 10 آبان 1392 - 11:09
کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" برگزار شد
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" با حضور صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه "طره" در دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان برگزار شد.
به گزارش شارا، حمید کارگر در این کارگاه آموزشی با اشاره به تاریخ تبلیغات در ایران و جهان و سابقه تاریخی تبلیغ فرش ایرانی، به تبیین عملی کارکرد نظریه های حوزه روان شناسی و ارتباطات برای فرایند تبلیغات پرداخت.
مشاور رسانه ای و تبلیغاتی شرکت سهامی فرش ایران، پشتوانه تاریخی، فرهنگی و هنری فرش دستباف ایران، برند آشنا و خوش آوازه فرش ایرانی در بازارهای جهانی، سازگاری فرش و فرایند تولید آن با سلامت انسان و محیط زیست، وجود شبکه مناسب توزیع در بسیاری از بازارهای سنتی و نیز وجود نیروی کار ماهر و توانمند در این حوزه را از شاخص های قابل تأکید در تبلیغ فرش ایران دانست.
به گفته وی تنوع موجود در فرش دستباف ایران در طرح و نقش، اندازه، جنس و رنگ آمیزی در کنار شاخصه هایی همچون وجود مراکز آموزشی و پژوهشی در این زمینه و نیز عدم استفاده از کار کودکان در فرایند تولید فرش ایرانی هم از دیگر مزایای این هنر- صنعت در فرایند تبلیغات است.
کارگر دلخوش کردن به اینکه دنیا فرش ایرانی را می شناسد و بی توجهی به اهمیت تبلیغ را ناروا و آسیبی جدی برشمرد و افزود: باید فرش را در همه گونه های تبلیغات "اطلاع رسان"، "متقاعدکننده" و نیز "یادآوری کننده" به مخاطبان قدیمی و تازه شناساند.
صاحب امتیاز و مدیرمسوول دوماهنامه طره با برشمردن خلاء های کنونی اطلاع رسانی و تبلیغات برای فرش ایرانی، چند وجهی بودن این هنر- صنعت را که پایی در اقتصاد، اشتغالزایی و ارزآوری دارد و پایی در فرهنگ و هنر را یک ویژگی خاص و قابل تحسین دانست.
کارگر در بخش پایانی این کارگاه آموزشی، با برشمردن نقشی که فرش می تواند در فضای دیپلماسی عمومی به دوش بگیرد، هنرمندان عرصه فرش را دیپلمات های هنری و فرهنگی ایران دانست.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد