درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6630صفحه نخست » چهارشنبه، 8 آبان 1392 - 16:39
مطالعه تاثیر و کابرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین در شرایط رقابتی
  

مطالعه تاثیر و کابرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین در شرایط رقابتی

 

نویسندگان :

مهدی افضلی هرسینی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)
mehdiafzaliharsini@gmail.com

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیریت زنجیره تأمین برای موسسات مدرن به راه مهمی درگرفتن امتیاز رقابتی تبدیل شده و فناوری اطلاعات به نحو گسترده ای به توسعه آن کمک می کند، فناوری اطلاعات به شاخص برتری در رقابت برای شرکت ها تبدیل شده است ،که لازمه اداره موثر زنجیره های تامین پیچیده امروزی است . نقش فناوری های ارتباطی موجود در تبدیل فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمند کننده مدیریت زنجیره تأمین از طریق راه حل های موسسات مختلف و در موقعیت های متفاوت زنجیره تأمین مورد توجه ویژه قرار گرفته است ،این سه منبع مرتبط به فناوری اطلاعات یعنی تکمیل نهایی ،مهارت های مدیریت و حمایت شریک را به هم وصل می کند تا موجب پیشرفت عملکرد موسسه شود .
ارتباط مهم فناوری اطلاعات با زنجیره های تامین از توسعه ادغام توانمند شده دیجیتالی نشات می گیرد که در فرایند زنجیره تأمین آشکار می شود ارزش فناوری اطلاعات زمانی آشکار می شود که در محیط های رقابتی و غیر قابل پیش بینی اطلاعات صحیح ،لازم و به موقع را جهت همکاری و هماهنگی و حمایت از تصمیم گیری ارائه می دهد که رویکرد مبنی براینکه چگونه رقابت ارزش فناوری اطلاعات راشکل میدهد دراختیار می گذارد .


واژگان  کلیدی : فناوری اطلاعات ، مدیریت زنجیره تأمین ،مدیریت زنجیره تامین توانمند شده دیجیتالی ،رقابت ،همکاری و هماهنگی ،حمایت تصمیم گیری ،پیشرفت عملکرد

 

مقدمه :
Kopezek(1997) : مدیریت زنجیره تأمین شامل مجموعه عناصر تامین کنندگان ، تهیه کنند گان سرویس لجستیک ، سازند گان ، توزیع کنند گان وفروشندگان است  که در جریان های مربوط به مواد خام ، محصولات و جریان اطلاعاتی در بین این عناصر وجود دارند (6 فناوری اطلاعات شاخه ایی از فناوری است که با استفاده از سخت افزار ؛ نرم افزار و شبکه افزار مطالعه و کاربرد داده و پردازش آن را در زمینه های ذخیره سا زی ، دستکاری ، انتقال ، مدیریت و کنترل امکان پذیر می سازد (33)

 

http://marketingarticles.ir/other/907-مطالعه-تاثیر-و-کابرد-فناوری-اطلاعات-در-مدیریت-زنجیره-تأمین-در-شرایط-رقابتی.html

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد