درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6569صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 04:53
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: محمدتقی روغنی‌ها
نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران برگزار و محمدتقی روغنی‌ها، نویسنده کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس هیات مدیره و محمدتقی روغنی‌ها به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران انتخاب شدند.

محمدتقی روغنی‌ها متولد سال 1339 تهران است و مدرک دکترای ارتباطات دارد. وی دارای سابقه روزنامه‌نگاری و از استادان دانشکده خبر به‌شمار می‌آید. وی کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» را تدوین کرده و ترجمه «خبرنگاری کاربردی» نوشته «جفری هریس» و «دیوید اسپارک» را در کارنامه فرهنگی‌اش ثبت کرده است.


«گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» با هدف آموزش گزارشگری تهیه شده و حاصل تجربیات بیش از دو دهه کار خبری نویسنده و چند سال تدریس در این زمینه است. در این کتاب اهداف و اصول گزارش‌نویسی و ویژگی‌های حرفه‌ای گزارشگران بررسی شده و در بخش‌های بعد دسته‌بندی انواع گزارش، ویژگی‌ها، مراحل تهیه و نحوه نگارش هر یک از آن‌ها بیان شده است.


کتاب «خبرنگاری کاربردی» نیز راهنمای تفصیلی درباره انواع کارهای خبری و گزارشی است و خبرنگاران می‌توانند از نخستین روز کار در رسانه‌ها، آن‌را مورد استفاده قرار دهند. عناوین بخش‌های مختلف کتاب عبارتند از شناخت خبر، اتاق خبر، گردآوری خبر، ایده‌های تصویری، خبرنگاری منطقه‌ای، مصاحبه، خبرنویسی، تهیه خبرهای سیاسی، صنعتی، ورزشی، هنری و گزارش‌نویسی.


موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران به صاحب امتیازی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

 

 

  

 منبع: خبرگزاری ایبنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد