درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 20:44   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6569صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 08:47
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: محمدتقی روغنی‌ها
نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران برگزار و محمدتقی روغنی‌ها، نویسنده کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس هیات مدیره و محمدتقی روغنی‌ها به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران انتخاب شدند.

محمدتقی روغنی‌ها متولد سال 1339 تهران است و مدرک دکترای ارتباطات دارد. وی دارای سابقه روزنامه‌نگاری و از استادان دانشکده خبر به‌شمار می‌آید. وی کتاب «گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» را تدوین کرده و ترجمه «خبرنگاری کاربردی» نوشته «جفری هریس» و «دیوید اسپارک» را در کارنامه فرهنگی‌اش ثبت کرده است.


«گزارشگری کاربردی برای رسانه‌های جمعی» با هدف آموزش گزارشگری تهیه شده و حاصل تجربیات بیش از دو دهه کار خبری نویسنده و چند سال تدریس در این زمینه است. در این کتاب اهداف و اصول گزارش‌نویسی و ویژگی‌های حرفه‌ای گزارشگران بررسی شده و در بخش‌های بعد دسته‌بندی انواع گزارش، ویژگی‌ها، مراحل تهیه و نحوه نگارش هر یک از آن‌ها بیان شده است.


کتاب «خبرنگاری کاربردی» نیز راهنمای تفصیلی درباره انواع کارهای خبری و گزارشی است و خبرنگاران می‌توانند از نخستین روز کار در رسانه‌ها، آن‌را مورد استفاده قرار دهند. عناوین بخش‌های مختلف کتاب عبارتند از شناخت خبر، اتاق خبر، گردآوری خبر، ایده‌های تصویری، خبرنگاری منطقه‌ای، مصاحبه، خبرنویسی، تهیه خبرهای سیاسی، صنعتی، ورزشی، هنری و گزارش‌نویسی.


موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران به صاحب امتیازی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

 

 

  

 منبع: خبرگزاری ایبنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد