درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6268صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 20:59
نقش روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق
  

مدیران غیر رسانه‌ای جایگاهی در بین مردم ندارند/ خبرنگاران بی‌ادعاترین قشر جامعه
 
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شهرستان لنده گفت: خدمات امروز ادارات و نهاد ها مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران بوده و آنان بی ادعا ترین قشر جامعه هستند و مدیران گریزان از رسانه جایگاهی در میان مردم ندارند.
 
 به گزارش شارا از لنده، سید یدالله فاطمیان در جمع خبرنگاران و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان لنده به نقش روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: زحمات شبانه روزی روابط عمومی ها و خبرنگاران باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه می‌شود.
 
 وی افزود: بیان حقایق جامعه، دفاع از حقوق عامه مردم و بیان عملکرد خدمات مسئولان از مهمترین وظایف خبرنگاران است.
 
 فرماندار لنده گفت: در این راستا روابط عمومی‌ها حلقه‌ اتصال مسئولان و رسانه‌ها هستند که نباید آن‌ها را نادیده‌گرفت.
 
 فاطمیان تصریح کرد: حضور خبرنگاران و عکاسان در هشت سال دفاع مقدس باعث تقویت روحیه رزمندگان و ثبت بهترین خاطرات آنان در دفاع مقدس بوده و امروز هر چه آثار و تصاویر مستند و واقعی وجود دارد مرهون زحمات همین قشر مجاهد و ایثارگر است.
 
 وی تاکید کرد: مدیران ادارات و نهادها باید با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همکاری داشته و کارها و خدمات خویش را از طریق خبرنگاران به سطوح مختلف جامعه اطلاع رسانی کنند.
 
 فاطمیان عنوان کرد: امروز اگر حادثه‌ای در جامعه اتفاق می‌افتد خبرنگاران با سعه صدر و صبر و حوصله به بیان واقعیت‌های آن حادثه می پردازند تا جامعه را از بی‌خبری بیرون رانده و مردم را نسبت به امور آگاه سازند.
 
 فرماندار شهرستان لنده افزود: مهمترین سرمایه خبرنگاران امانت‌داری، صداقت در گفتار، حفظ امانت، اعتماد مردم به قلم و بیان خبرنگاران است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد