شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نقش روابط عمومي‌ها و خبرنگاران در اطلاع رساني دقيق
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 21:35 کد خبر:6268

مديران غير رسانه‌اي جايگاهي در بين مردم ندارند/ خبرنگاران بي‌ادعاترين قشر جامعه
 
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- فرماندار شهرستان لنده گفت: خدمات امروز ادارات و نهاد ها مرهون تلاش‌هاي شبانه‌روزي خبرنگاران بوده و آنان بي ادعا ترين قشر جامعه هستند و مديران گريزان از رسانه جايگاهي در ميان مردم ندارند.
 
 به گزارش شارا از لنده، سيد يدالله فاطميان در جمع خبرنگاران و روابط عمومي‌هاي ادارات شهرستان لنده به نقش روابط عمومي‌ها و خبرنگاران در اطلاع رساني دقيق در جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: زحمات شبانه روزي روابط عمومي ها و خبرنگاران باعث پيشرفت و توسعه همه جانبه جامعه مي‌شود.
 
 وي افزود: بيان حقايق جامعه، دفاع از حقوق عامه مردم و بيان عملكرد خدمات مسئولان از مهمترين وظايف خبرنگاران است.
 
 فرماندار لنده گفت: در اين راستا روابط عمومي‌ها حلقه‌ اتصال مسئولان و رسانه‌ها هستند كه نبايد آن‌ها را ناديده‌گرفت.
 
 فاطميان تصريح كرد: حضور خبرنگاران و عكاسان در هشت سال دفاع مقدس باعث تقويت روحيه رزمندگان و ثبت بهترين خاطرات آنان در دفاع مقدس بوده و امروز هر چه آثار و تصاوير مستند و واقعي وجود دارد مرهون زحمات همين قشر مجاهد و ايثارگر است.
 
 وي تاكيد كرد: مديران ادارات و نهادها بايد با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همكاري داشته و كارها و خدمات خويش را از طريق خبرنگاران به سطوح مختلف جامعه اطلاع رساني كنند.
 
 فاطميان عنوان كرد: امروز اگر حادثه‌اي در جامعه اتفاق مي‌افتد خبرنگاران با سعه صدر و صبر و حوصله به بيان واقعيت‌هاي آن حادثه مي پردازند تا جامعه را از بي‌خبري بيرون رانده و مردم را نسبت به امور آگاه سازند.
 
 فرماندار شهرستان لنده افزود: مهمترين سرمايه خبرنگاران امانت‌داري، صداقت در گفتار، حفظ امانت، اعتماد مردم به قلم و بيان خبرنگاران است.