درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 18:00
شرکت روابط عمومی ملی کانادا به شبکه جهانی شرکت های ارتباطات مالی پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


تخصصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت ملی روابط عمومی آخرین عضو و تنها عضو کانادایی «AMO»، شبکه ای از بهترین شرکت های ارتباطات مالی مالی می باشد. مشارکت کنندگان ملی در «AMO» قادر می شوند شرکت هایی هستند که قابلیت این را پیدا می کنند که مشتریانی داشته باشند که درگیر فعالیت ها در سطح بین المللی هستند.

با بالغ بر 750 متخصص ارتباطات مای، شرکت ملی روابط عمومی کانادا و «AMO» قادر خواهند بود مشاوره خود را به صورت فوق العاده و با خدمات در محل، در 44 شهر و 22 کشور ارائه کنند.
به گزارش شارا، جان کرین، همکار مدیریت شرکت روابط عمومی ملی کانادا گفت: «مشتریان ما برای دریافت مشاوره در موارد بسیار پیچیده و جهانی به ما مراجعه می کنند. و شبکه «AMO» ما را قادر ساخته است تا خدمات خود را در سطوحی بالاتر برای مشتریان بازار در سراسر جهان ارائه دهیم.» وی افزود: «شرکا ما در AMO، تعهدات ما را در خصوص خدماتمان به طور مداوم پیگیری و منعکس می کنند تا مطمئن شوند تا ما از روابط قانونی و منابع تخصصی جهانی  بهره مند می شویم.»


جیمی آبرناتی، رئیس و مدیر عامل گروه آبرناتی مک گریگو و رئیس AMO اعلام کرد: «ما بسیار خوشوقتیم که می توانیم خبر پیوستن شرکت روابط عمومی ملی کانادا را با شبکه AMO به اطلاع شما برسانیم.» وی ادامه داد: «با پیوستن روابط عمومی لی کانادا، تمام مشتریان شبکه AMO، بدون اینکه نگرانی بابت منطقه ای که در آن این فعالیت را انجام می دهند باشند؛ می توانند از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای در زمینه ارتباطات استراتژیک کسب و کارشان در کانادا بهره مند شوند. شبکه AMO دسترسی جهانی حقیقی دارد و در حال حاضر این قابلیت را دارد که مشاوره هایی در زمینه ارتباطات رهبری بازار در سراسر اروپا، امریکا و آسیا ارائه دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد