درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 18:00
شرکت روابط عمومی ملی کانادا به شبکه جهانی شرکت های ارتباطات مالی پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


تخصصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت ملی روابط عمومی آخرین عضو و تنها عضو کانادایی «AMO»، شبکه ای از بهترین شرکت های ارتباطات مالی مالی می باشد. مشارکت کنندگان ملی در «AMO» قادر می شوند شرکت هایی هستند که قابلیت این را پیدا می کنند که مشتریانی داشته باشند که درگیر فعالیت ها در سطح بین المللی هستند.

با بالغ بر 750 متخصص ارتباطات مای، شرکت ملی روابط عمومی کانادا و «AMO» قادر خواهند بود مشاوره خود را به صورت فوق العاده و با خدمات در محل، در 44 شهر و 22 کشور ارائه کنند.
به گزارش شارا، جان کرین، همکار مدیریت شرکت روابط عمومی ملی کانادا گفت: «مشتریان ما برای دریافت مشاوره در موارد بسیار پیچیده و جهانی به ما مراجعه می کنند. و شبکه «AMO» ما را قادر ساخته است تا خدمات خود را در سطوحی بالاتر برای مشتریان بازار در سراسر جهان ارائه دهیم.» وی افزود: «شرکا ما در AMO، تعهدات ما را در خصوص خدماتمان به طور مداوم پیگیری و منعکس می کنند تا مطمئن شوند تا ما از روابط قانونی و منابع تخصصی جهانی  بهره مند می شویم.»


جیمی آبرناتی، رئیس و مدیر عامل گروه آبرناتی مک گریگو و رئیس AMO اعلام کرد: «ما بسیار خوشوقتیم که می توانیم خبر پیوستن شرکت روابط عمومی ملی کانادا را با شبکه AMO به اطلاع شما برسانیم.» وی ادامه داد: «با پیوستن روابط عمومی لی کانادا، تمام مشتریان شبکه AMO، بدون اینکه نگرانی بابت منطقه ای که در آن این فعالیت را انجام می دهند باشند؛ می توانند از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای در زمینه ارتباطات استراتژیک کسب و کارشان در کانادا بهره مند شوند. شبکه AMO دسترسی جهانی حقیقی دارد و در حال حاضر این قابلیت را دارد که مشاوره هایی در زمینه ارتباطات رهبری بازار در سراسر اروپا، امریکا و آسیا ارائه دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد