درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 18:00
شرکت روابط عمومی ملی کانادا به شبکه جهانی شرکت های ارتباطات مالی پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


تخصصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت ملی روابط عمومی آخرین عضو و تنها عضو کانادایی «AMO»، شبکه ای از بهترین شرکت های ارتباطات مالی مالی می باشد. مشارکت کنندگان ملی در «AMO» قادر می شوند شرکت هایی هستند که قابلیت این را پیدا می کنند که مشتریانی داشته باشند که درگیر فعالیت ها در سطح بین المللی هستند.

با بالغ بر 750 متخصص ارتباطات مای، شرکت ملی روابط عمومی کانادا و «AMO» قادر خواهند بود مشاوره خود را به صورت فوق العاده و با خدمات در محل، در 44 شهر و 22 کشور ارائه کنند.
به گزارش شارا، جان کرین، همکار مدیریت شرکت روابط عمومی ملی کانادا گفت: «مشتریان ما برای دریافت مشاوره در موارد بسیار پیچیده و جهانی به ما مراجعه می کنند. و شبکه «AMO» ما را قادر ساخته است تا خدمات خود را در سطوحی بالاتر برای مشتریان بازار در سراسر جهان ارائه دهیم.» وی افزود: «شرکا ما در AMO، تعهدات ما را در خصوص خدماتمان به طور مداوم پیگیری و منعکس می کنند تا مطمئن شوند تا ما از روابط قانونی و منابع تخصصی جهانی  بهره مند می شویم.»


جیمی آبرناتی، رئیس و مدیر عامل گروه آبرناتی مک گریگو و رئیس AMO اعلام کرد: «ما بسیار خوشوقتیم که می توانیم خبر پیوستن شرکت روابط عمومی ملی کانادا را با شبکه AMO به اطلاع شما برسانیم.» وی ادامه داد: «با پیوستن روابط عمومی لی کانادا، تمام مشتریان شبکه AMO، بدون اینکه نگرانی بابت منطقه ای که در آن این فعالیت را انجام می دهند باشند؛ می توانند از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای در زمینه ارتباطات استراتژیک کسب و کارشان در کانادا بهره مند شوند. شبکه AMO دسترسی جهانی حقیقی دارد و در حال حاضر این قابلیت را دارد که مشاوره هایی در زمینه ارتباطات رهبری بازار در سراسر اروپا، امریکا و آسیا ارائه دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد