درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53780صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:25
مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
رشد سریع یک مرحله هیجان‌انگیز برای هر کسب‌وکار کوچک است، زیرا منعکس کننده موفقیت، افزایش فرصت ها و پتانسیل تاثیرگذاری بیشتر است. با این حال، مدیریت انتقال از یک عملیات یک نفره به یک تیم 25 یا 50 کارمند می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رشد سریع یک مرحله هیجان‌انگیز برای هر کسب‌وکار کوچک است، زیرا منعکس کننده موفقیت، افزایش فرصت ها و پتانسیل تاثیرگذاری بیشتر است. با این حال، مدیریت انتقال از یک عملیات یک نفره به یک تیم 25 یا 50 کارمند می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. در اینجا چند نکته کاربردی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت موثر گسترش خود آورده شده است.

استخدام استراتژیک و تیم‌سازی: استخدام استراتژیک و ایجاد یک تیم شایسته بسیار مهم است. نقش ها و معیارهایی را برای هر موقعیت مشخص کنید، نامزدهایی را که با فرهنگ، ارزش ها و چشم انداز شرکت شما همسو هستند را شناسایی کنید.


انتخاب فضای اداری مناسب: اگر از یک دفتر کار خانگی یا فضای کاری مشترک به یک دفتر فیزیکی نقل مکان می کنید، این یک نقطه عطف مهم است. نیازهای کسب‌وکار، محدودیت‌های بودجه و اولویت‌های مکان را ارزیابی کنید تا فضای اداری را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.


خرید مبلمان و تجهیزات اداری ضروری: تجهیز دفتر جدید به مبلمان و تجهیزات مناسب ضروری است. برای ایجاد فضای کاری راحت و کارآمد، روی صندلی های ارگونومیک، میزهای کاربردی و راه حل های ذخیره سازی سرمایه گذاری کنید.


برنامه‌ریزی برای یک حرکت اداری نرم: حرکت به یک فضای اداری جدید نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای دقیق است. یک چک لیست جامع از وظایف ایجاد کنید و از انتقال یکپارچه اطمینان حاصل کنید.


خدمات اینترنتی تجاری: انتقال سرویس اینترنت به یک دفتر جدید شامل دنبال کردن چند مرحله کلیدی برای اطمینان از انتقال روان است.


ایجاد مناطقی برای دوره‌های بی استرس و استراحت: حفظ یک محیط کار سالم با گسترش کسب‌وکار شما حیاتی است. مناطقی را در دفتر اختصاص دهید که در آن کارمندان بتوانند استراحت کنند، استراحت کنند یا استراحت های کوتاهی برای تمرکز مجدد داشته باشند.


ایجاد کانال‌های ارتباطی شفاف: ارتباط موثر با رشد تیم شما بسیار مهم می‌شود. پیاده سازی سیستم های ارتباطی قوی، مانند ابزارهای مدیریت پروژه، پلت فرم های پیام رسانی فوری و جلسات منظم تیم.


ساده سازی فرآیندها و گردش کار: با رشد نیاز به فرآیندها و گردش کار کارآمد است. رویه های موجود را مرور کنید و زمینه های بهبود یا اتوماسیون را شناسایی کنید.


تمرکز بر آموزش و توسعه کارکنان: برای پرورش مهارت های تیم در حال گسترش خود، روی برنامه‌های آموزشی و توسعه مستمر سرمایه گذاری کنید.


پرورش فرهنگ و ارزش‌های شرکت: حفظ فرهنگ قوی شرکت با گسترش کسب‌وکار کوچک شما بسیار مهم می‌شود. ارزش‌های شرکت خود را به وضوح تعریف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها در تمام جنبه های سازمان شما نفوذ می‌کنند.


افزایش تعامل و شناخت کارکنان: تیم خود را در طول دوره‌های رشد سریع درگیر و با انگیزه نگه دارید. برنامه‌های شناسایی کارکنان را اجرا کنید، دستاوردها را جشن بگیرید و بازخورد منظم ارایه دهید.


سازگاری و مقیاس‌پذیری مسئولانه: در نهایت، به یاد داشته باشید که مقیاس‌پذیری یک فرآیند مداوم است. به طور مداوم استراتژی ها و فرآیندهای خود را با گسترش کسبوکار خود ارزیابی و تطبیق دهید. از شیوه های رشد مسئولانه استفاده کنید که پایداری، رضایت مشتری و رفاه کارکنان را در اولویت قرار می دهد.

منبع: allbusiness

AllBusiness

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد