درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53368صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 09:26
اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟
اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند، می‌توانیم انتخاب کنیم که عصبانی شویم یا ناراحت شویم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که به حرف‌های او اهمیت ندهیم و به زندگی خود ادامه دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || "شما نمی‌توانید رفتار دیگران یا حرف‌های دیگران درباره خودتان را عوض کنید، تمام کاری که می‌توانید انجام دهید تغییر چگونگی واکنش تان است."

این جمله کاملا درست است. ما نمی‌توانیم رفتار دیگران یا حرف‌های دیگران درباره خودمان را کنترل کنیم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه به آنها واکنش نشان دهیم.

اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند، می‌توانیم انتخاب کنیم که عصبانی شویم یا ناراحت شویم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که به حرف‌های او اهمیت ندهیم و به زندگی خود ادامه دهیم.

اگر کسی با ما رفتار بدی می‌کند، می‌توانیم انتخاب کنیم که انتقام بگیریم یا از او دوری کنیم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که به او فرصت بدهیم تا رفتارش را تغییر دهد.

در نهایت، انتخاب نحوه واکنش به رفتار دیگران و حرف‌های آنها، به عهده ماست. ما می‌توانیم اجازه دهیم که این رفتارها و حرف‌ها بر زندگی ما تأثیر منفی بگذارند، یا می‌توانیم انتخاب کنیم که بر آنها تسلط داشته باشیم.

در اینجا چند نکته برای تغییر نحوه واکنش به رفتار دیگران آورده شده است:

خودتان را بپذیرید. اولین قدم برای تغییر نحوه واکنش به رفتار دیگران، این است که خودتان را بپذیرید. وقتی خودتان را می‌پذیرید، دیگر نیازی ندارید که به حرف‌های دیگران اهمیت دهید.

روی نقاط قوت خود تمرکز کنید. وقتی روی نقاط قوت خود تمرکز می‌کنید، دیگر احساس نمی‌کنید که نیاز دارید از دیگران تایید بگیرید.

به خودتان عشق بورزید. وقتی به خودتان عشق می‌ورزید، دیگر اجازه نمی‌دهید که دیگران به شما آسیب برسانند.

با تمرین و تکرار، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه به رفتار دیگران واکنشی مثبت نشان دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا زندگی شادتر و سالم‌تری داشته باشید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد