درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:42   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5273صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 30 شهریور 1392 - 14:08
انتشار کتاب چهل گفتار مهارتهای بازاریابی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - مارکتینگ نیوز چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی تازه‌ترین اثر پرویز درگی است که...
  

شبکه روابط عمومی ایران (شارا)- مارکتینگ نیوز چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی تازه‌ترین اثر پرویز درگی است که در 264 صفحه و به قیمت 10 هزار تومان، توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

به گزارش شارا، این کتاب پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی و سومین کتاب از مجموعه کتابهای چهل گفتار است که تاکنون چاپ و منتشر شده و حاوی سه فصل است:

  1. نگرشها و دانشهای بازاریابی 
  2.  انواع بازاریابی
  3.  تبلیغات.

دو عنوان پیشین مجموعه کتابهای چهل گفتار بشرح زیرند:

  1. چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکارها
  2. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش

ضمن آنکه بنا بر اعلام انتشارات بازاریابی، دست‌کم دو عنوان دیگر نیز با همین عنوان اصلی چهل گفتار در دست تدوین و چاپ است که تقدیم اهالی بازاریابی خواهند شد؛ این دو عنوان عبارتند از:

  1. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب‌وکار 
  2. چهل گفتار پیرامون مشتری‌نوازی در کسب‌وکار

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب میتوانند از سه طریق زیر اقدام کنند:

  1.  مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی: http://www.marketingshop.ir 
  2. سفارش تلفنی به فروشگاه انتشارات بازاریابی: 66408251021 و 66408271021 
  3. مراجعه حضوری به فروشگاه انتشارات بازاریابی: میدان انقلاب خیابان 12فروردین پاساژ کتاب فروردین طبقه همکف فروشگاه انتشارات بازاریابی.
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نیوشا صداقت کیش
| 1392/6/31 - 08:18 |     0     0     |
سلام و ممنون از همکاری شما
ارادتمند- نیوشا صداقت کیش


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد