شبكه روابط عمومي ايران (شارا)- ماركتينگ نيوز چهل گفتار پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي تازهترين اثر پرويز درگي است كه در 264 صفحه و به قيمت 10 هزار تومان، توسط انتشارات بازاريابي منتشر شده است.
به گزارش شارا، اين كتاب پيرامون ارتقاي مهارتهاي بازاريابي و سومين كتاب از مجموعه كتابهاي چهل گفتار است كه تاكنون چاپ و منتشر شده و حاوي سه فصل است:
دو عنوان پيشين مجموعه كتابهاي چهل گفتار بشرح زيرند:
ضمن آنكه بنا بر اعلام انتشارات بازاريابي، دستكم دو عنوان ديگر نيز با همين عنوان اصلي چهل گفتار در دست تدوين و چاپ است كه تقديم اهالي بازاريابي خواهند شد؛ اين دو عنوان عبارتند از:
علاقهمندان براي خريد اين كتاب ميتوانند از سه طريق زير اقدام كنند: