درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 07:12   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51655صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 اسفند 1401 - 23:41
محصول یک نظام اطلاع‌رسانی معیوب
تا زمانی که نحوه و شیوه مواجهه و برخورد ما با مسایل و مشکلات و حوادث و رویدادهای مختلف تغییر نکند و سیاست‌های رسانه‌ای بسته‌ی تحمیلی عوض نشود و رسانه‌ها نتوانند آزادانه در این زمینه‌ها اطلاع‌رسانی کنند و اطلاعات لازم را از مسیرهای حرفه‌ای در اختیار مردم قرار دهند کماکان آش همان خواهد بود کاسه همان ... و تنها بازنده این کارزار، مردم خواهند بود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || شانتاژ خبری، شایعه و گمانه‌زنی محصول فقدان یک سیستم اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و به‌هنگام است و عدم برخورد سریع و بی‌ملاحظه با عوامل یک جنایت هولناکِ غیرانسانی و برنامه‌ریزی‌شده.
 
 ابلاغ حقیقت به مردم و ارایه راه‌کارهای عملی و ملموس در کنار هم منجر به جلب اعتماد عمومی می‌شود و دقیقا اینجاست که هدف اصلی که جلب رضایت مردم است حاصل می‌شود. قاعدتا فلسفه وجودی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی باید بر چنین بنیادی استوار شده باشد.
 
 با این حال اگر می‌خواهید شانتاژ خبری و شایعه نباشد:

 اولا باید عوامل، زمینه‌ها و بسترهای بروز حوادث، اتفاق‌ها و جنایت‌های شرم‌آور، ننگین و خسارت‌بار را از بین برد؛
 
 دوم اینکه در این‌گونه حوادث که احساسات یک ملت جریحه‌دار می‌شود باید از کتمان و قلب حقیقت اجتناب کرد تا واقعیت‌ها آن‌گونه که هست و در زمان مناسبِ خودش در اختیار مردم قرار گیرد.
 
 سوم اینکه از اطلاع‌رسانی کور، نابه‌هنگام، پراکنده، منافع‌محور، ایدئولوژی‌آلود، خودمحور، رازآلود و هالیوودی جلوگیری شود.
 
 چهارم اینکه خناسان و جنایت‌پیشه‌گان این حادثه ضدانسانی و عوامل جنایتکار آن دستگیر و علنی محاکمه شوند...
 
 در غیراین‌صورت افکارعمومی راه خود را خواهد رفت و افراد مسئول هم راه خود را و آنچه در این میان مغفول خواهد ماند چیزی نخواهد بود جز حقیقت و واقعیت و سست شدن پایه‌های اعتماد و از بین رفتن سرمایه‌های اجتماعی و انشقاق جامعه.
 
 توجه داشته باشیم حادثه غیرانسانیِ اسیدپاشی اصفهان، مسامحه با قاتلین زنجیره‌ای کرمان و امثال سعید عسگرها و مرگ تاسف‌بار دختر مظلوم هموطن کردمان خانم مهسا امینی هنوز از خاطره جمعی ایرانیان زدوده نشده است و برای بازگرداندن اعتماد به افکار عمومی باید کارها و قدم‌های خیلی بلندتری برداشته شود و برقراری یک نظام اطلاع‌رسانی مردم‌محور و حرفه‌ای و یکپارچه به همراهِ به‌رسمیت شناختنِ حقِ آزادیِ بیان و سیاست‌ورزی عالمانه می‌تواند به نجات جامعه از انشقاق و فروپاشی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی کمک کند.
 
 تا زمانی که نحوه و شیوه مواجهه و برخورد ما با مسایل و مشکلات و حوادث و رویدادهای مختلف تغییر نکند و سیاست‌های رسانه‌ای بسته‌ی تحمیلی عوض نشود و رسانه‌ها نتوانند آزادانه در این زمینه‌ها اطلاع‌رسانی کنند و اطلاعات لازم را از مسیرهای حرفه‌ای در اختیار مردم قرار دهند کماکان آش همان خواهد بود کاسه همان ... و تنها بازنده این کارزار، مردم خواهند بود.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمد
| 1401/12/16 - 17:16 |     0     0     |
عالی بود و هشدار دهنده


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد