درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:29   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51561صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 21:24
رییس سازمان حفاظت محیط زیست: حامی اطلاع‌رسانی شفاف و منصفانه هستم
دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تقدیر از همکاران روابط‌عمومی این سازمان در ستاد و استان ها، بر اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: من در تمام مسوولیت های دانشگاهی و اجرایی خود به بحث روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و رسانه، اعتقاد ویژه ای داشته ام و همیشه از اطلاع‌رسانی درست، بهنگام، شفاف و منصفانه حمایت کرده ام.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست عصر روز سه شنبه دوم اسفند ماه 1401 با حضور رئیس سازمان و اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در ابتدای این جلسه، محسن نقیلو مدیرکل روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر کارگروه، گزارشی از اقدامات انجام شده در شورای اطلاع‌رسانی سازمان ارایه و اظهار کرد: با توجه به ماده 5 آیین نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت که در آبان ماه امسال در هیات وزیران مصوب و ابلاغ شد، نام شورا به کارگروه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست تغییر و با حضور مقام عالی سازمان در جایگاه ریاست کارگروه و دبیری روابط‌عمومی سازمان تشکیل خواهد شد.

رشد کمی و کیفی اخبار محیط زیستی

وی، تبیین سوژه های خبری برای اقدامات هریک از معاونت های سازمان در جهت تعامل سازنده با رسانه ها را از اقدامات روابط‌عمومی سازمان برشمرد و گفت: با عنایت به تکالیف پیش بینی شده برای صدا و سیما در قوانین هوای پاک، حفاظت از خاک و مدیریت پسماند، ارتباط تنگاتنگ با رسانه ملی برقرار شده است.


مدیرکل روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم سازمان در دوره اخیر، رشد قابل توجه کمیت و کیفیت اخبار منتشرشده در پورتال سازمان است که بازتاب مثبت آن در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت و رسانه های مختلف به وضوح قابل مشاهده است.


در بخش دیگری از این جلسه، معاونت آموزش و مشارکت های مردمی در خصوص برنامه های محیط زیستی پیش بینی شده برای نوروز 1402 و معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس درباره تهیه دستورالعمل پیوست مستندنگاری طرح ها به ارایه گزارش پرداختند.

«رسانه» رکن چهارم حکمرانی است

در ادامه این جلسه، دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تقدیر از همکاران روابط‌عمومی این سازمان در ستاد و استان ها، بر اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: من در تمام مسوولیت های دانشگاهی و اجرایی خود به بحث روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و رسانه، اعتقاد ویژه ای داشته ام و همیشه از اطلاع‌رسانی درست، بهنگام، شفاف و منصفانه حمایت کرده ام.


وی با اشاره به دشواری های کار روابط‌عمومی و ظرافت های فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانه ای، عملکرد روابط‌عمومی سازمان را با وجود همه کمبودها و دشواری ها، مثبت ارزیابی و تصریح کرد: روابط‌عمومی باید به جایگاه ویژه خودش در سازمان حفاظت محیط زیست دست یابد.


معاون رییس جمهور، انجام هر اقدام در سازمان حفاظت محیط زیست اعم از برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، انتشار کتاب ها و مقالات، نظارت بر طرح ها و پروژه ها، سفرها و بازدیدها و... را مرتبط با رسانه عنوان کرد.


به گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارگروه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ماهانه در یک تراز عالی تشکیل می شود.


سلاجقه، رسانه را رکن چهارم حکمرانی توصیف کرد و گفت: محیط زیست یک حقوق بین نسلی است و این موضوع در اصل پنجاهم قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است. بنابراین می بایست در خصوص تکالیف قانونی دستگاه های متولی حفاظت از محیط زیست، اطلاع‌رسانی شایسته ای برای جلوگیری از ترک فعل و رعایت حقوق عامه صورت بگیرد.


معاون رییس جمهور، تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی در ادارات کل استان ها را یک ضرورت خواند و بر توجه به ارتقای سواد رسانه مدیران ستادی و استانی در کلیه سطوح تاکید کرد.


وی افزود: در ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و استانی می بایست میزان توجه به ارتباطات رسانه ای در نظر گرفته شود.


رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت چهره سازی از کارکنان این سازمان به عنوان کارشناس – مجری برنامه های محیط زیستی تاکید کرد و گفت: پیش بینی مشوق هایی برای فعالیت های رسانه ای کارشناسان ستادی و استانی سازمان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.


سلاجقه، انسجام سازمانی در حوزه فعالیت های رسانه ای را یک ضرورت دانست و بر مرجعیت دفتر روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان در این موضوع تاکید کرد.


وی با اشاره به لزوم هدفگذاری برای ماموریت های سازمان، گفت: معاونت ها باید در سال آینده یکی دو تا از مسائل حوزه مدیریت خود را به نتیجه برسانند و نتایج حاصله به صورت کم�'ی ارزیابی خواهد شد.


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغ فرآیندها و پروژه های امیدآفرین باید به گونه ای باشد که به شبهات، سوالات و تردیدهای احتمالی پاسخ داده شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد