درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51403صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیچهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 13:46
هوش مصنوعی در دهه آینده چشم انداز روابط‌عمومی را تغییر می دهد
متخصصان روابط‌عمومی، به شرطی که از خلاقیت لازم در زمینه تولید پیام متقاعدکننده و توان برنامه ریزی استراتژیک خاص برای گسترش فعالیت های روابط‌عمومی برخوردار باشند و مهارت های دیجیتالی خود را ارتقا ببخشند، به واسطه ورود هوش مصنوعی حذف نخواهند شد بلکه هوش مصنوعی ابزاری بر تسهیل کارشان می شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هوش مصنوعی در دهه آینده، بیشترین تاثیر را بر روابط‌عمومیها دارد، مانند اینکه رسانه های اجتماعی در حال حاضر و پیش از این وب سایت سازمانی باعث گسترش حیطه وظایف و فعالیت های روابط‌عمومی شدند.
 
 به گزارش انجمن متخصصان روابط‌عمومی، دکتر حسین امامی با بیان این مطلب گفت: هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که روش روابط‌عمومی ها در زمینه تولید محتوا، مدیریت بحران و همچنین ارائه توصیه های راهبردی متحول کند.
 
 کارگاه تکنولوژی های نوین در روابط‌عمومی، به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران صبح روز یازدهم بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار شد و حسین امامی رودسری، عضو هیات مدیره و رئیس کمیته آموزش و پژوهش انجمن، مدرس این کارگاه بود.
 
 این پژوهشگر و مدرس تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دانشگاه به دو دیدگاه اصلی مطرح در زمینه روابط‌عمومی و هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: یک دیدگاه می گوید که هوش مصنوعی جایگزین روابط‌عمومی ها می شود چرا که بهترین پیام ها و بهترین راه حل ها را می دهد.
 
 وی در خصوص دیدگاه دوم بیان کرد: متخصصان روابط‌عمومی، به شرطی که از خلاقیت لازم در زمینه تولید پیام متقاعدکننده و توان برنامه ریزی استراتژیک خاص برای گسترش فعالیت های روابط‌عمومی برخوردار باشند و مهارت های دیجیتالی خود را ارتقا ببخشند، به واسطه ورود هوش مصنوعی حذف نخواهند شد بلکه هوش مصنوعی ابزاری بر تسهیل کارشان می شود.
 
 عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی تصریح کرد:
روابط‌عمومی دیجیتال به واسطه تکنولوژی های نوین ارتباطی به ما کمک می کند تا راحت تر بدانیم رقبای ما چه می کنند، چگونه تصویر سازمان ما ارائه می شود و مردم درباره سازمان ما چه می گویند.
 
 دکتر امامی خاطرنشان کرد: هنوز سازمان هایی هستند که از رسانه های جدید برای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده می کنند تا برای تعامل ولی باید به فکر این بود از تکنولوژی های نوین بیشتر برای سوشال لیسنینگ (گوش دادن به شبکه های اجتماعی) می توان بهره گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد