درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51352صفحه نخست » مسئولیت اجتماعی و ESGسه شنبه، 11 بهمن 1401 - 08:04
مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی
با توجه به شاخص‌های به‌دست‌آمده، نتایج حاصل از پروژه ها اندازه گیری شده و با خط مشی مسئولیت اجتماعی تطبیق داده می‌شود و در نهایت می‌توان با ارزیابی آن با استانداردهای موجود جهانی از صحت حرکت در این مسیر اطمینان حاصل نمود.»
  

مرحله اول: بازبینی وضعیت موجود
1. مرور گزارش‌های موجود در مورد وضعیت موجود مسئولیت شرکتی و بررسی رکوردهای پیشین و فعلی؛
2. تهیه گزارشی در مورد وضعیت موجود مسئولیت اجتماعی و سنجش میزان تعهد مجموعه.

مرحله دوم: ایجاد آگاهی و تعهد
1. مشخص کردن اقدامات برای ایجاد آگاهی و تعهد؛
2. تدوین یک برنامه ارتباطی؛
3. تدوین یک برنامه آموزشی؛
4. تدوین یک برنامه زمانی؛
5. مشخص کردن مسئولیت‌ها؛
6. مشخص کردن ریسک‌ها؛
7. مشخص کردن هزینه ها.

مرحله سوم: تعریف محدوده های دقیق اقدام
1. مسئولیت اجتماعی شرکت در رهبری و فرآیندهای درون سازمان؛
2. مسئولیت اجتماعی شرکت در بازار و صنعت؛
3. مسئولیت اجتماعی شرکت در محیط کار؛
4. مسئولیت اجتماعی شرکت در محیط زیست؛
5. مسئولیت اجتماعی شرکت در جامعه و کشور.

مرحله چهارم: شناسایی دینفعان و تبیین خواسته‌ها و انتظارات آنان
1. تهیه فهرستی از تمامی ذینفعان؛
2. هماهنگی با مدیران برای اولویت بندی ذینفعان؛
3. تهیه چک‌لیست و پرسشنامه هایی برای تبیین خواسته ها و انتظارات؛
4. تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها و گفتگوها؛
5. تعریف شاخص های مسئولیت اجتماعی شرکتی (BENCHMARK)؛
6. هماهنگی با مدیران برای اولویت بندی خواسته های ذینفعان با توجه به اطلاعات موجود؛
7. تهیه و تدوین گزارشی در مورد شکاف میان عملکرد و نقطه مطلوب.

مرحله پنجم: برنامه ریزی و تعریف پروژه های بهبود
در این مرحله با توجه به نتایج به‌دست‌آمده از مراحل قبل، پروژه‌های بهبود متناسب با نیازهای شرکت و زیرمجموعه¬های آن تعریف می‌گردد که هر پروژه دارای جزییات خاص از برنامه‌ریزی، نظارت و اجراست.

مرحله ششم: ارایه چارچوب گزارش سالانه مسئولیت شرکتی (ارزیابی)
با توجه به شاخص‌های به‌دست‌آمده، نتایج حاصل از پروژه ها اندازه گیری شده و با خط مشی مسئولیت اجتماعی تطبیق داده می‌شود و در نهایت می‌توان با ارزیابی آن با استانداردهای موجود جهانی از صحت حرکت در این مسیر اطمینان حاصل نمود.»
 

 





 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد