درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48235صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 11:04
کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی
این کتاب به بررسی روندها و الگوهایی در روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CRS) می‌پردازد وضعیت فعلی نشان می‌دهد که استادان و صاحب‌نظران روابط‌عمومی رویکرد خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی از یک فعالیت صرفا مربوط به مدیریت ارتباطات گسترش داده‌اند. همچنان که کلارک (2000) می‌گوید؛ مسئولیت اجتماعی به شکل یک عملکرد مدیریت مشارکتی و مجموعه‌ای از مدیریت روابط در اندیشه روابط‌عمومی درآمده است.
  

عنوان کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی
تهیه و تنظیم: حسن ربیعی


فهرست مطالب


پیشگفتار
فصل اول: تاریخچه مسئولیت اجتماعی شرکتی
فصل دوم: مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی
فصل سوم: مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی
فصل چهارم: استرتژی ارتباطی
فصل پنجم: انتقاد از مسئولیت اجتماعی
فصل ششم: نتیجه‌گیری
 

پیوست: مطالعه موردی
پیوست: استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی
پیوست: پرسشنامه مسئولیت اجتماعی
منابع

پیشگفتار
هیچ‌گاه جهان پیش از این همانند امروز درهم تنیده نبوده است؛ امروزه هر منطقه و هر ملتی به منطقه و ملتی دیگر بسیار وابسته است. برای ما جای خشنودی است که روابط‌عمومی در فضای مذکور به نقطه اوج خود رسیده است. اما آن‌چه امروز بیش از همه آزاردهنده است ناآگاهی و کوته‌نظری پیرامون نقش سازمان/ شرکت و
روابط‌عمومی در توسعه اقتصادی پایدار، معادلات اجتماعی و بهبود کیفیت شاخص‌های زندگی است. همچنین درباره ناآگاهی نسبت به مسئولیت اجتماعی نگرانی عمیق وجود دارد.


این کتاب به بررسی روندها و الگوهایی در روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CRS) می‌پردازد وضعیت فعلی نشان می‌دهد که استادان و صاحب‌نظران روابط‌عمومی رویکرد خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی از یک فعالیت صرفا مربوط به مدیریت ارتباطات گسترش داده‌اند. همچنان که کلارک (2000) می‌گوید؛ مسئولیت اجتماعی به شکل یک عملکرد مدیریت مشارکتی و مجموعه‌ای از مدیریت روابط در اندیشه روابط‌عمومی درآمده است.


همچنین این کتاب به بسط و نشر نظریه مسئولیت حرفه‌ای ضوابط اخلاقی روابط‌عمومی می‌‎پردازد؛ بدین منظور، به بررسی نقش‌های یک فعال روابط‌عمومی در جایگاه فردی حرفه‌ای، یک حامی سازمانی و کسی که به عنوان وجدان عمومی شرکت‌ها و موسسات کار می‌کند پرداخته می‌شود.


انتشار این کتاب کوششی است جهت تکمیل منابع علمی روابط‌عمومی و پرداختن به جزییات حرفه‌ای مسئولیت اجتماعی. نویسنده امیدوار است انتشار این کتاب بتواند ساختار علمی بکارگیری مسئولیت اجتماعی در حوزه فعالیت روابط‌عمومی‌ها را توسعه بخشد. انشاءالله

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7570



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد