درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51300صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 1 بهمن 1401 - 22:32
انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
حسین فرهیدزاده در حکم انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت آورده است : نظر به سوابق و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکلهای مردم نهاد منصوب می شوید.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیر و رییس سازمان حمایت در حکمی حسین زاده قشمی را به سمت مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکل‌های مردم نهاد منصوب کرد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی‌ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ حسین فرهیدزاده در حکم انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت آورده است : نظر به سوابق و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تشکلهای مردم نهاد منصوب می شوید.
 
 امید است با اتکال به عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (روحی فداه) در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
 
 لازم به ذکر است؛ حسین زاده قشمی با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه رسانه و روابط‌عمومی‌ سوابقی همچون مدیر کل ارتباطات وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، روابط‌عمومی‌ و مشاور رسانه ای در مرکز ملی جایزه تعالی و پیشرفت، بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن ، ستاد رشد و نوآوری بسیج ، شرکت نمایشگاه بین المللی و ... را در کارنامه خود دارد.
 
 پیش از این حسین زاده قشمی در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ برتر دولت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه معرفی شدند. ابداع و راه اندازی راهیان پیشرفت در کشور از جمله اقدامات نوآورانه ایشان در دولت سیزدهم می باشد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد