شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتصاب مدير كل روابط‌عمومي‌ سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان
شنبه، 1 بهمن 1401 - 23:08 کد خبر:51300
حسين فرهيدزاده در حكم انتصاب مدير كل روابط‌عمومي‌ و تشكلهاي مردم نهاد سازمان حمايت آورده است : نظر به سوابق و شايستگي هاي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت مدير كل روابط‌عمومي‌ و تشكلهاي مردم نهاد منصوب مي شويد.




 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| معاون وزير و رييس سازمان حمايت در حكمي حسين زاده قشمي را به سمت مدير كل روابط‌عمومي‌ و تشكل‌هاي مردم نهاد منصوب كرد.
 
 به گزارش روابط‌عمومي‌ سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان؛ حسين فرهيدزاده در حكم انتصاب مدير كل روابط‌عمومي‌ و تشكلهاي مردم نهاد سازمان حمايت آورده است : نظر به سوابق و شايستگي هاي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت مدير كل روابط‌عمومي‌ و تشكلهاي مردم نهاد منصوب مي شويد.
 
 اميد است با اتكال به عنايت الهي و توجهات حضرت ولي عصر (روحي فداه) در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد.
 
 لازم به ذكر است؛ حسين زاده قشمي با بيش از يك دهه فعاليت در حوزه رسانه و روابط‌عمومي‌ سوابقي همچون مدير كل ارتباطات وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، روابط‌عمومي‌ و مشاور رسانه اي در مركز ملي جايزه تعالي و پيشرفت، بنياد مستضعفان ، بنياد مسكن ، ستاد رشد و نوآوري بسيج ، شركت نمايشگاه بين المللي و ... را در كارنامه خود دارد.
 
 پيش از اين حسين زاده قشمي در همايش ملي جهاد تبيين و اطلاع رساني هنرمندانه به عنوان مدير روابط‌عمومي‌ برتر دولت در زمينه اقدامات نوآورانه و مبتكرانه معرفي شدند. ابداع و راه اندازي راهيان پيشرفت در كشور از جمله اقدامات نوآورانه ايشان در دولت سيزدهم مي باشد.