درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 23:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51245صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 25 دی 1401 - 21:12
بحران تصمیم‌گیری در بحران
 دکتر منصور ساعی - تصمیم‌گیری درست و در زمان درست در بحران ها منوط به رصد و پایش ریسک‌ها و مسئله‌ها و شناسایی سناریوها و راهکار و پاسخ مطلوب و ممکن، اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام و تلاش برای جلب مشارکت اجتماعی در یک امر ملی است نه تصمیم‌گیری براساس توفان مغزی در جلسات عصرانه یک گروه از مدیران بحران و راهکارهای خلق الساعه.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت بحران، همان توان تصمیم گیری در بحران است.این تصمیم‌ها هستند که به پاسخ‌های عملیاتی و اطلاع‌رسانی بهنگام و درست منجر می شوند. هرچه قدر توان تصمیم‌گیری در شرایط بحران، ضعیف و کند باشد، پاسخ به بحران ناکارآمد و پرهزینه خواهد بود. برف و کولاک و افت فشار گاز و مسدود شدن راه‌های روستایی و یخبندان و...در همه‌ی کشور قابل پیش‌بینی بود.

«راهکارتعطیلی»، پاسخ کارآمدی به بحران نیست. راهکار تعطیلی ادارات یعنی تحمیل هزینه به کسب وکارها و فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان در یک کشور.

تصمیم‌گیری درست و در زمان درست در بحران ها منوط به رصد و پایش ریسک‌ها و مسئله‌ها و شناسایی سناریوها و راهکار و پاسخ مطلوب و ممکن، اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام و تلاش برای جلب مشارکت اجتماعی در یک امر ملی است نه تصمیم‌گیری براساس توفان مغزی در جلسات عصرانه یک گروه از مدیران بحران و راهکارهای خلق الساعه.

برای تصمیم گیری درست در بحران، کشور و سازمانهای ایرانی به برنامه ملی ریسک و بحران نیاز دارند تا دور تکرار خلق و انباشت و تشدید بحران ها و هزینه‌های انسانی و اقتصادی و اجتماعی بحران‌ها پایان یابد.

 

 

@coffee_comm
@Kargozar80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد