درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51245صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 25 دی 1401 - 21:48
بحران تصمیم‌گیری در بحران
 دکتر منصور ساعی - تصمیم‌گیری درست و در زمان درست در بحران ها منوط به رصد و پایش ریسک‌ها و مسئله‌ها و شناسایی سناریوها و راهکار و پاسخ مطلوب و ممکن، اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام و تلاش برای جلب مشارکت اجتماعی در یک امر ملی است نه تصمیم‌گیری براساس توفان مغزی در جلسات عصرانه یک گروه از مدیران بحران و راهکارهای خلق الساعه.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت بحران، همان توان تصمیم گیری در بحران است.این تصمیم‌ها هستند که به پاسخ‌های عملیاتی و اطلاع‌رسانی بهنگام و درست منجر می شوند. هرچه قدر توان تصمیم‌گیری در شرایط بحران، ضعیف و کند باشد، پاسخ به بحران ناکارآمد و پرهزینه خواهد بود. برف و کولاک و افت فشار گاز و مسدود شدن راه‌های روستایی و یخبندان و...در همه‌ی کشور قابل پیش‌بینی بود.

«راهکارتعطیلی»، پاسخ کارآمدی به بحران نیست. راهکار تعطیلی ادارات یعنی تحمیل هزینه به کسب وکارها و فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان در یک کشور.

تصمیم‌گیری درست و در زمان درست در بحران ها منوط به رصد و پایش ریسک‌ها و مسئله‌ها و شناسایی سناریوها و راهکار و پاسخ مطلوب و ممکن، اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام و تلاش برای جلب مشارکت اجتماعی در یک امر ملی است نه تصمیم‌گیری براساس توفان مغزی در جلسات عصرانه یک گروه از مدیران بحران و راهکارهای خلق الساعه.

برای تصمیم گیری درست در بحران، کشور و سازمانهای ایرانی به برنامه ملی ریسک و بحران نیاز دارند تا دور تکرار خلق و انباشت و تشدید بحران ها و هزینه‌های انسانی و اقتصادی و اجتماعی بحران‌ها پایان یابد.

 

 

@coffee_comm
@Kargozar80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد