درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51182صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 17 دی 1401 - 14:15
تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی
ما شاهد یک تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی در مقایسه با دهه‌های گذشته هستیم که نقطه اوج آن چیزی نیست مگر روابط‌عمومی دیجیتال که با آغاز همه‌گیری کووید-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و بسیاری از برندها را مجبور کرد تا استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه بسیاری از حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی از استراتژی‌های هوشمند و موثری استقبال می‌کنند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به طیف گسترده‌تری از مخاطبان که از راه‌های سنتی قابل جذب نیستند دسترسی پیدا کنند. هنگامی که چند دهه قبل روابط‌عمومی به شکل جدی‌تری توسط صنایع و شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفت روابط‌عمومی سنتی از ابزارهایی مانند روزنامه و مجلات و رادیو و تلویزیون برای برندسازی بهره می‌برد. با ظهور اینترنت نیز روابط‌عمومی به سرعت از این تکنولوژی جدید استفاده کرد و به معرفی برندها از طریق وب‌سایت‌ها و سپس رسانه‌های اجتماعی پرداختند.


انقلاب دیجیتال این امکان را به‌وجود آورد تا حجم عظیمی از اطلاعات را بتوان بین تمام مردم جهان به اشتراک گذاشت و در این میان از انواع کانال‌های اینترنتی، وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها، وبلاگ‌نویسان و پادکست‌ها بهره گرفت.

 

بدین‌ترتیب ما شاهد یک تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی در مقایسه با دهه‌های گذشته هستیم که نقطه اوج آن چیزی نیست مگر روابط‌عمومی دیجیتال که با آغاز همه‌گیری کووید-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و بسیاری از برندها را مجبور کرد تا استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد