شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تحول عميق در صنعت روابط‌عمومي
شنبه، 17 دی 1401 - 14:51 کد خبر:51182
ما شاهد يك تحول عميق در صنعت روابط‌عمومي در مقايسه با دهه‌هاي گذشته هستيم كه نقطه اوج آن چيزي نيست مگر روابط‌عمومي ديجيتال كه با آغاز همه‌گيري كوويد-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تري پيدا كرد و بسياري از برندها را مجبور كرد تا استراتژي‌هاي روابط‌عمومي و بازاريابي خود را مورد ارزيابي مجدد قرار دهند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| امروزه بسياري از حرفه‌اي‌هاي روابط‌عمومي از استراتژي‌هاي هوشمند و موثري استقبال مي‌كنند كه به آن‌ها اين امكان را مي‌دهد تا به طيف گسترده‌تري از مخاطبان كه از راه‌هاي سنتي قابل جذب نيستند دسترسي پيدا كنند. هنگامي كه چند دهه قبل روابط‌عمومي به شكل جدي‌تري توسط صنايع و شركت‌ها مورد توجه قرار گرفت روابط‌عمومي سنتي از ابزارهايي مانند روزنامه و مجلات و راديو و تلويزيون براي برندسازي بهره مي‌برد. با ظهور اينترنت نيز روابط‌عمومي به سرعت از اين تكنولوژي جديد استفاده كرد و به معرفي برندها از طريق وب‌سايت‌ها و سپس رسانه‌هاي اجتماعي پرداختند.


انقلاب ديجيتال اين امكان را به‌وجود آورد تا حجم عظيمي از اطلاعات را بتوان بين تمام مردم جهان به اشتراك گذاشت و در اين ميان از انواع كانال‌هاي اينترنتي، وب‌سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، اينفلوئنسرها، وبلاگ‌نويسان و پادكست‌ها بهره گرفت.

 

بدين‌ترتيب ما شاهد يك تحول عميق در صنعت روابط‌عمومي در مقايسه با دهه‌هاي گذشته هستيم كه نقطه اوج آن چيزي نيست مگر روابط‌عمومي ديجيتال كه با آغاز همه‌گيري كوويد-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تري پيدا كرد و بسياري از برندها را مجبور كرد تا استراتژي‌هاي روابط‌عمومي و بازاريابي خود را مورد ارزيابي مجدد قرار دهند.