درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:50   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبرد کشور در هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو
  ایده‌های بازاریابی برای شرکت‌های B2B SaaS
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50949صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 آذر 1401 - 17:21
رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است
بهزاد رضایی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در همایش استاندارد روابط‌عمومی ایران که در سالن همایش‌های مرکز آموزش عالی همیاری شهرداری‌های استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روابط‌عمومی یکی از ارکان مهم در یک سازمان و مجموعه است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: سازمانی در عرصه روابط‌عمومی موفق است که بتواند میان دو بخش خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده یک حلقه واسط ایجاد کند؛ روابط‌عمومی‌ها در این رابطه حلقه واسط و اتصال هستند که تکالیف مهمی در این زمینه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد رضایی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در همایش استاندارد
روابط‌عمومی ایران که در سالن همایش‌های مرکز آموزش عالی همیاری شهرداری‌های استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روابط‌عمومی یکی از ارکان مهم در یک سازمان و مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه موفقیت روابط‌عمومی‌ها درگرو روزآمدی است؛ در یک مجموعه کاری ما خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده داریم، اما نباید تنها به صرف خدمت دادن و خدمت گرفتن به این دو بخش نگاه کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان افزود: اگر ارتباط و تعاملی میان دو طرف خدمت گیرنده و خدمت دهنده نباشد، این سیستم پویایی ندارد و بهبوددهنده نخواهد بود؛ بنابراین باید این روند را اصلاح شود تا به رشد و بالندگی برسیم.

وی تصریح کرد: سازمانی در عرصه روابط‌عمومی موفق است که بتواند میان دو بخش خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده یک حلقه واسط ایجاد کند؛ روابط عمومی‌ها در این رابطه حلقه واسط و اتصال هستند که تکالیف مهمی در این زمینه دارند.

رضایی با بیان مهم‌ترین راز موفقیت روابط عمومی‌ها در کشورهای مختلف جهان ادامه داد: امروزه وظیفه روابط‌عمومی تنها به موضوع خبررسانی و بارگذاری خبر در سایت سازمان محدود نمی‌شود. یک روابط‌عمومی پویا باید ابتدا خدمت را تعریف کند تا خدمت گیرنده بداند چه خدماتی گرفته و درصورتی که خدمت موردنظر را دریافت نکرده بداند چرا این اتفاق حادث شده است.

وی افزود: بخش مهمی از جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها آن را یادآوری کرده‌اند، به جایی باز می‌گردد که مسئولان به مردم گزارش دهند که چه فعالیت‌هایی داشته‌اند و چه کرده‌اند؛ از طرف دیگر همین مسئولان شنونده حرف مردم باشند و بدانند از آنها چه می‌خواهند و چه مطالبه‌ای دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: اگر همه رخدادها، دست آوردها و طرح‌ها را برای عموم مردم تشریح کنیم مردم هم با ما همراهی خواهند کرد و برخی از مشکلاتی که امروز شاهد آن هستیم پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه امثال این نشست‌ها و سمینارهای تخصصی در حوزه روابط‌عمومی باید ادامه‌دار باشد، اظهار کرد: روابط‌عمومی یک دانش است و اگر بخواهیم موفق باشیم باید با علم روزآمد و در حال تغییر روابط‌عمومی آشنا باشیم.

رضایی افزود: حضور مدیران ارشد سازمان‌ها در چنین سمینارهایی می‌تواند منشا اثر و عامل تغییر رویکرد آن‌ها در مورد روابط عمومی‌ها باشد.

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد