درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50868صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 18:34
انتصاب «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌» نهاد کتابخانه های عمومی کشور
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی محمدمهدی زرافشان را به عنوان «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌ و امور بین الملل» منصوب کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی محمدمهدی زرافشان را به عنوان «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌ و امور بین الملل» منصوب کرد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:
 
 جناب آقای محمدمهدی زرافشان
 سلام علیکم
 
 نظر به سابقه تعهد و شناخت سزاوار جناب‌عالی از حوزه روابط‌عمومی‌‌ و رسانه و با استعانت از مهر حضرت حق و عنایت معصومان (علیهم السلام)، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «مدیرکل روابط‌عمومی‌‌ و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.
 
 «معرفی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در داخل و خارج از کشور»، «برنامه‌ریزی‌ بهنگام و کاربرد روش‌های‌ خلاقانه‌ برای تنویر افکار عمومی‌ و معرفی و انعکاس‌ اهداف‌، اخبار، برنامه‌ها و مواضع‌ نهاد به‌ مخاطبان داخلی و بیرونی»‌، «رصد، سنجش افکار و جمع‌بندی‌ِ دیدگاه‌های‌ نخبگان‌ و رسانه‌ها درباره‌ فعالیت‌های‌ نهاد و ارائه‌ آن‌ به‌ این‌جانب‌»، «شرکت‌ در نشست‌های لازم به‌ منظور آگاهی از روندها، سیاست‌ها و برنامه‌های معاونان و مدیران نهاد»، «تدوین‌ تقویم فصلیِ ارتباطات‌ سازمانی‌ با رسانه‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقیِ داخلی و خارجی ‌بر مبنای اولویت‌های‌ سازمانی‌»، «ارتباط‌گیری روشمند، آگاهانه و تعاملی‌ با رسانه‌های تصویری و مکتوب برای ‌اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابیِ ‌بهنگام و کارآمد»، «تدوین‌ تقویم‌ فصلی مراسم داخلی»، «تبلیغ‌ مفید و وحدت‌بخش‌ از فعالیت‌های کتابداران»، «اجرای تمام وظایف مرتبط در سامانه اینترنتی نهاد و فضاهای مجازی»، «ارائه گزارش‌ عملکرد دوره‌ای‌ از اقدامات روابط‌عمومی‌‌»، «تقویت و گسترش ارتباطات بین‌المللی نهاد» و «برقراری ارتباط منطقه‌ای و بین‌المللی با سازمان‌های همتراز و مرتبط به منظور معرفی نهاد و ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک» از جمله محورهایی است که بر انجام دقیق آنها تأکید دارم.
 
 امیدوارم در سایه توجه به نقش راهبردی
روابط‌عمومی‌‌ و با تدبیرهای خردمندانه و بهره‌گیری از توان همه همکاران آن اداره‌کل و همدلی معاونان و مدیران ستادی و استانی، در انجام فریضه فرهنگی خود کامیاب باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. انه ولی التوفیق.
 
 مهدی رمضانی
 دبیرکل
 
 گفتنی است محمدمهدی زرافشان دانش‌آموخته مدیریت است و تا پیش از این سرپرستی این اداره‌کل را بر عهده داشت.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد