درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50820صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 آبان 1401 - 00:46
نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ و پیوست رسانه‌ای و اطلاع رسانی الگوی کشت
روابط عمومی‌ها، نیات و تصمیمات دستگاه‌های تصمیم گیرنده را به مخاطبانشان می‌رسانند و اگر این پیام‌ها طوری منتقل شود که نیات تصمیم‌گیران شفاف منتقل نشود به طور قطع اجرای کار یا طرح با وقفه و حتی نادرست انجام خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند پیام‌ها در مورد اصلاح الگوی کشت را شفاف‌تر، رساتر و به زبان ساده‌تر به مخاطبان به ویژه کشاورزان و بهره‌برداران برسانند و به اجرای موفق این طرح کلان در کشور کمک کنند.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا مهاجر در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ و پیوست رسانه‌ای و اطلاع رسانی الگوی کشت به خبرنگار ما گفت: ما تنها با کشاورزان سروکار نداریم و انتقال پیام درباره اهمیت و ضرورت اجرای الگوی کشت باید به مسوولان کشور نیز منتقل شود، زیرا مسوولان زیادی مانند بخشداری‌ها، شوراهای روستایی، تعاونی‌ها و دهداران را داریم که به طور مستقیم و غیرمستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند.
 
 وی در همین حال بر ارتباط دوسویه روابط عمومی‌ها با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید به سراغ کشاورزان بروند و از نزدیک مشکلات و مسایل آنها را مشاهده و پیام‌ها و خواست‌های آنان را به مسوولان منتقل کنند و مسوولان ببینند تصمیم‌هایشان تا چه حد در کف مزارع و باغات و سایر زیربخش‌ها اجرایی می‌شود.
 
 مهاجر با بیان این که کشاورزان، بسیار شریف و باهوش هستند و به رغم ساده‌زیستی مسایل را خوب درک می‌کنند، تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های حوزه کشاورزی بتوانند با پیام‌های هدفمند و ساده با کشاورزان روبرو شوند، تاثیر زیادی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های کلان از جمله اصلاح الگوی کشت خواهد داشت.
 
 وی افزود: بیشترین تاثیر را کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر کشاورزان دارند، زیرا درگیر مستقیم کشت و کار آنها هستند.
 
 معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اذعان به این که کشاورزان، پیام ما را تا اندازه‌ای از رسانه‌های ملی می‌شنوند، گفت: وقتی ما از طریق رسانه‌های ملی برای مثال زمان آغاز کشت گندم، زمان مبارزه با آفات، سمپاشی و یا کوددهی و انجام اقدامات برای جلوگیری از سرما را اعلام می‌کنیم، آنان با انجام این موارد نشان می‌دهند که به ما اعتماد دارند.
 
 وی اذعان داشت: روابط عمومی‌ها، نیات و تصمیمات دستگاه‌های تصمیم گیرنده را به مخاطبانشان می‌رسانند و اگر این پیام‌ها طوری منتقل شود که نیات تصمیم‌گیران شفاف منتقل نشود به طور قطع اجرای کار یا طرح با وقفه و حتی نادرست انجام خواهد شد.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد