درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50370صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 8 شهریور 1401 - 21:06
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد
گیتا علی‌آبادی، مدیر کل سابق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مدیر کل جدید و قدردانی از زحمات چند ساله همکاران خود در این دفتر، به معرفی و تشریح فعالیت‌های این اداره کل در حوزه‌های آموزش و پژوهش رسانه‌ای پرداخت و در پایان برای آقاسی در پیشبرد امور آرزوی موفقیت کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با اشاره به اهمیت و نقش موثر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در چرخه فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر را اتاق فکر مجموعه معاونت مطبوعاتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیف کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلفِ مسئولیتیِ این معاونت درخصوص رسانه‌های داخلی، رسانه‌های خارجی و همچنین در حوزه تبلیغات صورت می‌گیرد، باید متکی بر یک پشتوانه غنیِ پژوهشی باشد که این مهم در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها صورت می‌گیرد.





مهدی‌پور با اشاره به برخی مسائل و پیچیدگی‌های حاکم بر فضای رسانه، و نقش موثری که دفتر مطالعات رسانه‌می‌تواند درجهت حل آن‌ها داشته باشد، بر لزوم توجه ویژه به برنامه‌ها و اهداف ذکر شده در برنامه تحول و سند راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برنامه‌های ابلاغیِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.

معاون امور مطبوعاتی همچنین ضمن اشاره به فعالیت‌ها و تجارب محمد آقاسی در حوزه سیاستگذاری فرهنگی، رسانه و مطالعات رسانه‌ای و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات گیتا علی‌آبادی در دوران تصدیِ این مسئولیت، برای مدیران کل سابق و جدید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم فصل تازه‎ای در فعالیت‌های دفتر مطالعات رقم بخورد.

 



 

گیتا علی‌آبادی، مدیر کل سابق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مدیر کل جدید و قدردانی از زحمات چند ساله همکاران خود در این دفتر، به معرفی و تشریح فعالیت‌های این اداره کل در حوزه‌های آموزش و پژوهش رسانه‌ای پرداخت و در پایان برای آقاسی در پیشبرد امور آرزوی موفقیت کرد.

 


محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نیز طی سخنانی، ضمن قدردانی از معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در پیشنهادِ این مسئولیت، اظهار امیدواری کرد که با وجود پیچیدگی‌های حاکم بر فضای رسانه‌ای امروز، یعنی مرجعیت بیشتر و از دست دادن مرکزیت به صورت توامان، با همکاری مجموعه همکاران دفتر بتواند کارها را در مسیر صحیح خود به پیش ببرد.

وی همچنین با قدردانی از دکتر علی‌آبادی و ضمن تاکید بر استفاده از تجارب او در انجام امور گفت: سلسله فعالیت‌هایی که قرار است در آینده در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های رسانه انجام شود، باید فاخر، ارزشمند و با نگاه تحولی و روبه جلو باشد و این مهم با حفظ و توسعه منابع انسانی و همت مضاعف به نحو بهتری صورت عملی به خود می‌گیرد.


دبیری ستاد فرهنگ دبیرخانه شواری عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در هیات رئیسه و معاونت نظارت و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت هیات مدیره و ریاست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران«ایسپا»، مدیریت دفتر نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، عضویت در شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی فصلنامه علمی و پژوهشی «جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران» و... ازجمله سوابق حرفه‌ای و تخصصی محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها است.

وی همچنین قریب به 500 ساعت سخنرانی در حوزه‌های مختلف علمی و بیش از 100جلسه تدریس دانشگاهی و کارگاهی درخصوص ماهیت و اهمیت افکارعمومی و نظرسنجی، ده‌ها مقاله علمی با رتبه‌های علمی-پژوهشی و علمی- ترویجی داشته و همچنین بیش از 100عنوان مقاله را به صورت انفرادی در مجله‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها منتشر کرده است

لینک خبر:https://press.farhang.gov.ir/
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد