درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50254صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 25 مرداد 1401 - 19:36
چطور حرفه‌ای شویم؟
کسب‌وکارهای نوپا و استارت آپ ها تمام دنیا را گرفته اند. هرروز ایده ای نو و جدید وارد بازار می شود و انقلابی به پا می کند. اما مسلما همه این ایده ها به سرانجام نمی رسد و کسب‌وکارهای نوپا باید اقداماتی را در این مسیر انجام دهند. فوربز در گزارشی 7 راه ساده برای ایجاد یک استارت آپ حرفه ای را منتشر کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شروع کسبوکار نوپا یا استارت آپ ها، هیچ وقت آسان نبوده است. از طرفی هم راه اندازی غیرحرفه ای کسب‌وکار می تواند شما را عقب بندازد. حتی ممکن است در این مسیر کسب‌وکارتان را از دست دهید.

کسب‌وکارهای نوپا و استارت آپ ها تمام دنیا را گرفته اند. هرروز ایده ای نو و جدید وارد بازار می شود و انقلابی به پا می کند. اما مسلما همه این ایده ها به سرانجام نمی رسد و کسب‌وکارهای نوپا باید اقداماتی را در این مسیر انجام دهند. فوربز در گزارشی 7 راه ساده برای ایجاد یک استارت آپ حرفه ای را منتشر کرده است.

1. یک وب سایت تنظیم کنید

لازم نیست که وب سایت شما خیلی تجملی باشد، همین که بازتابی از کسب‌وکار شما باشد و اطلاعات لازم را به مشتری ها برساند، کافیست است. این اطلاعات هم می تواند برقراری ارتباط با شما، ساعات کاری، منو خدمات و ... باشد. خدمات مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سایت ساده اما حرفه ای ایجاد کنید. اگر هم به نظر کار دشواری می آید، می توانید کسی را استخدام کنید تا برای تنظیم سایت به شما کمک کند.

در طراحی سایتتان از کلمات «به زودی» یا «در حال بارگزاری» استفاده نکنید. حتی اگر سایت شما تنها یک صفحه دارد، آن را حرفه ای اجرا کنید. همیشه وقت برای اضافه کردن صفحات بیشتر وجود دارد.

چند کسب‌وکار هستند که به جای داشتن وب سایت، از صفحات فیس بوک یا اینستاگرام استفاده می کنند. اما دقت کنید که هرکسی می تواند به وب سایت دسترسی داشته باشد، اما همه فیس بوک ندارند یا کاربر ایسنتاگرام نیستند. زمانی که شما روی پلتفرم شخص ثالث تکیه می کنید، کنترلتان روی مشتری ها را هم از دست می دهید.

2. ایمیل آدرس حرفه ای ایجاد کنید

فوربز در این قسمت معتقد است که صاحبان کسب‌وکار نوپا برای ایده خود باید ایمیل حرفه ای داشته باشند. این گزارش ادامه می دهد: دندانپزشک جدید دختر من، از من خواسته است تا مدارک پزشکی دخترم را به ایمیلی در یاهو ارسال کنیم. این کار نه تنها امن نیست، بلکه حرفه ای هم نیست. دریافت یک آدرس ایمیل با دامنه نام شما، گران نیست و خیلی هم ساده به نظر می رسد.

شما می توانید از ایمیل G Suite به قیمت 5 دلار در ماه استفاده کنید. (توجه داشته باشید که ایمیل G Suite به شما آدرس ایمیلی با نام دامنه خودتان می دهد که بهتر از آدرس gmail.com@ است.)

3. شماره تلفن کاری داشته باشید

شما یک شماره تلفن تجاری نیاز دارید تا زمانی که تماس، متن یا ایمیلی برای شما برقرار شد، به طور مناسب به آن پاسخ دهید.

شما می توانید یک خط دوم به تلفن همراه خود اضافه کنید و با چند دلار در ماه شماره تلفن تجاری داشته باشید.

4. از یک آدرس تجاری استفاده کنید

این روزها خیلی عادی است که کسب‌وکارتان را از خانه تان شروع کنید. اما با استفاده از یک آدرس تجاری می توانید تفاوتی بین حریم خصوصی و حرفه ای خود داشته باشید. اگر شما آماده سرمایه گذاری در فضای اداری نیستید، یک صندوق پستی در نظر بگیرید.

5. صورتحساب فوری و حرفه ای

اگر پول دریافت نکنید، کسب‌وکارتان عمر زیادی نخواهد داشت. دو اقدام به شما کمک می کند تا بتوانید پولتان را دریافت کنید: یک قرارداد و دوم هم فاکتور پرداخت سریع.

برنامه های زیادی وجود دارد که فاکتور آسان و حرفه ای ارزان می سازد. به طور مثال بسیاری از سیستم های حسابداری به درد نخور هستند، شما می توانید با پرداخت آنلاین هم پولتان را دریافت کنید.

6. حضور در رسانه های اجتماعی

«سو بی زیمرمان»، زمانی که تجارت خرده فروشی را آغاز کرد، صفحه ای در اینستاگرام داشت. او به کارمندانش دستور داد تا در اینستاگرام کارشان را تبلیغ کنند. (او در حال حاضر استراتژی های رشد کسب‌وکار و چگونگی استفاده از اینستاگرام را آموزش می دهد.)

کسب‌وکار شما لازم نیست، حتما در شبکه های اجتماعی باشد، اما باید فکر کنید که مشتریان خود را چطوری جذب کنید.

7. ساختن اعتبار برای کسب‌وکار

فروشندگان و حتی برخی وام دهندگان ممکن است مایل باشد برای پیشبرد کالاها و خدمات شما به صورتی که شما بتوانید بعدا آن را بپردازید، باشما همکاری کنند.

دریافت منابع در شرایط مشخصی می تواند به جریان نقدی کسب‌وکار شما کمک کند. اما اغلب برای دریافت این شرایط به اعتبار کسب‌وکار نیاز دارید. از همان زمان شروع کسب‌وکارتان سعی کنید، اعتبار کسب کنید تا زمانی که نیاز دارید، نمرات اعتباری تان بالا باشد. علاوه بر این هم، هرکسی می تواند اعتبار کسب‌وکار شما را بررسی کند، از جمله شرکای تجاری آینده شما.

 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد