درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:29   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50140صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 12 مرداد 1401 - 08:27
مهارت طراحی گفتگو برای مذاکرات و جلسات
این عبارات نشان می‌دهند که برخی افراد مهارت طراحی گفتگو دارند و می‌دانند که با کلمات چگونه دلبری و جادوگری کنند تا حداقل یک بازی را برد - برد تمام کنند. فراگیری اصول و فنون سخنوری و فن بیان به شما می‌آموزد که برای جلسات و مصاحبه ها و مذاکرات و ارتباطات انسانی چگونه یک گفتگوی خوب و موثر را طراحی نمایید.
  

از : دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب مهارت‌های زندگی.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرض کنید شما را به یک وزیر معرفی کرده اند تا مثلا مدیر کل روابط‌عمومی آن وزارتخانه شوید و قرار است فردا با وزیر مربوطه نیز ملاقات و گفتگویی داشته و مصاحبه شوید.


خوب! آیا اصلا برای جلسه فردا چه طراحی دارید؟ اصلا فکر کرده اید که چه لباسی بپوشید؟ چطور وارد دفتر وزیر شوید؟ با چه کلماتی سلام و احوالپرسی خود را شروع میکنید؟ فکر کرده اید که آیا کجا باید بنشینید؟ چگونه بنشینید؟ با چه جملاتی قرار است رزومه خود را شرح دهید؟ دقت کرده اید که علایق ؛ سلایق و انتظارات وزیر چیست؟ آیا خودتان از رزومه وزیر؛ شخصیت و خلق و خوی وزیر خبر دارید؟ آیا فکر کرده اید که در یک زمان کوتاه چگونه میتوانید توجه وزیر را به توانمندی‌های خود جلب کنید؟ دهها و صدها سوال در این میان وجود دارند که شما باید به آنها پاسخ دهید.


علت مهم ناکامی افراد در عدم موفقیت آنها در کسب و کار ؛ در بازاریابی؛ در فروش؛ در مصاحبه؛ در جلسات چالشی و... آن است که آنها مهارت طراحی گفتگو را نیاموخته اند. این مهارت برای سایر شئونات زندگی ما نظیر خواستگاری و آغاز گفتگو در فضای مجازی با افراد مختلف و... بسیار ضروری است. شاید این جملات را زیاد شنیده باشید :


فلانی عجب خوش روست .
فلانی چه دهن گرمی داره.
فلانی چقدر به دل میشینه.
فلانی چقدر زود جوش میخوره با آدم.
فلانی مهره مار داره. همه رو جذب میکنه. مخ همه رو میزنه.
فلانی ده تا دختر کور داشته باشه همه رو شوهر میده.
فلانی رو بندازید جلو ؛ حتما موافقت رئیس رو میگیره.
و...
این عبارات نشان می‌دهند که برخی افراد مهارت طراحی گفتگو دارند و می‌دانند که با کلمات چگونه دلبری و جادوگری کنند تا حداقل یک بازی را برد - برد تمام کنند.


فراگیری اصول و فنون سخنوری و فن بیان به شما می‌آموزد که برای جلسات و مصاحبه ها و مذاکرات و ارتباطات انسانی چگونه یک گفتگوی خوب و موثر را طراحی نمایید. در این مسیر کمک حال شما خواهیم بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد