درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50117صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 مرداد 1401 - 11:28
نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد
نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم مردادماه) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران و نفت فلات قاره ایران در جزیره خارک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نشست هم‌اندیشی رؤسای
روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم مردادماه) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارک برگزار شد.

در این گردهمایی دو روزه با حضور رؤسای روابط‌عمومی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، مهم‌ترین مسائل، چالش‌ها و مباحث پیش روی روابط عمومی‌های نفت، بررسی و درباره آن تبادل نظر شد.

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن قدردانی از حضور رؤسای روابط عمومی‌ها در جزیره خارک و اهتمام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در برگزاری این گردهمایی به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

وی افزود: امروزه پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد متقابل امکان‌پذیر است و روابط عمومی به‌عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به‌عهده دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اطلاع‌رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و مدیریت بحران‌ها را از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و افزود: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملاً حرفه‌ای و روزآمد عمل کند.

سیدمحمد جواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز در این نشست مأموریت‌ها و اقدام‌ها را در این منطقه عملیاتی تشریح و بر ضرورت توجه ویژه به انعکاس تلاش کارکنان سخت‌کوش عملیاتی از سوی روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.

مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار کرد: تلاشی که در همه حوزه‌های صنعت نفت از تولید تا صادرات انجام می‌شود و سختی و فشار کار در این صنعت با وجود شرایط تحریم‌های بین‌المللی باید به جامعه اطلاع‌رسانی شود که در این رابطه وظیفه روابط عمومی‌ها مهم و حیاتی است.

وی ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های روابط عمومی شرکت ملی نفت، بر ضرورت برنامه‌ریزی راهبردی، همچنین طراحی اقدام‌های عملیاتی برای انعکاس دستاوردهای صنعت نفت تأکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها، شناسایی مسائل و چالش‌های روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف است تا در ادامه با همفکری و تبادل نظر به راه‌حل‌ها و نکات مشترکی در این زمینه نائل شویم.

در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و چالش‌های حوزه کاری خود پرداختند.

در دومین روز از برگزاری این گردهمایی کارگاه آموزشی ظرفیت و کاربرد رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی با حضور حمید ضیایی‌پرور، استاد دانشگاه و مدرس روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

در ادامه این گردهمایی نیز از تأسیسات شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره در خارک بازدید شد و در نشست با مدیران و نیروهای عملیاتی در بخش‌های مختلف، ضمن خداقوت به کارکنان از مراحل مختلف عملیات در تأسیسات دو شرکت بازدید شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد