شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی دیجیتال، این روزها به حیاتی ترین بخش در کسب وکارها تبدیل شده است. دیده شدن در شبکه های اجتماعی می تواند میزان فروش کالا و خدمات کسب وکارهای آنلاین را متحول کند. همین مسئله، به انتظار بیشتر مدیران از بازاریابان دیجیتال دامن زده است. سایت سوشال مدیا تودی، برای کسب وکارهایی که محتوای آن ها در شبکه های اجتماعی کمتر دیده شده، توصیه هایی دارد.
بازبینی دربسته های محتوایی
محتوایی که در اینستاگرام خوب دیده شده، شانس دیده شدن در توییتر را هم دارد. پس اگر در پتلفرمی محتوایی را به اشتراک گذاشته اید، فکر نکنید که فقط باید در همان پتلفرم باقی بماند. محتوایی که در پتلفرم ها به اشتراک گذاشته اید را دوباره بازبینی کنید.
دزدی مثل هنرمندان
محتوا، مثل هنر، قابل اقتباس و تکرار شونده است. بنابراین محتوایی که رقبا تولید می کنند و ایده های آن ها را بررسی کنید. با بررسی دقیق محتوایی که آن ها تولید می کنند و استفاده از توان ایده پردازی خودتان، به محتوایی می رسید که به پیوند بیشتر شما و مشتریان کمک می کند.
دوستی با روندها
روندها در شبکه های اجتماعی می آیند و می روند، اما نکته مهم تولید محتوایی متناسب با آن ها برای بهتر و بیشتر دیده شدن است. بنابراین روندها را زیر نظر بگیرید و مطمئن شوید سرعت عمل کافی برای تولید محتوایی متناسب با روندها را دارید.
جدی گرفتن سوالات متداول
یکی از کارهای برندها دریافت پرسش های متداول از مشتریان است. چرا از این پرسش ها و پاسخ آن ها به عنوان بخشی از محتوایی که قرار است به اشتراک بگذارید استفاده نکنید؟ این نه تنها به شما در آنلاین بودن، بلکه به مشتریان در آموختن هم کمک می کند.
اجتماعی بودن در شبکه های اجتماعی
برای ارتباط با مخاطبان در شبکه های اجتماعی وقت بگذارید. حتی تخصیص روزانه 10 دقیقه زمان به مشتریان برای یافتن مخاطبان جدید موثر است.
همکاری
وقتی پای مخاطبان تازه به میان می آید، همکاری در شبکه های اجتماعی چالش برانگیز می شود. اما نباید از امتیاز همکاری با رقبا در شبکه های اجتماعی صرفه نظر کرد. با دیگر کسب وکارها که جایگاه مناسبی در بازار کار شما دارند، در حوزه محتوا همکاری کنید. این برای هر دوی شما خوب است.
شما به یک خبرنامه نیاز دارید
خبرنامه هنوز نمرده است. با دسترسی به ایمیل مشتریان و ارسال خبرنامه بر آن ها، ارتباط مستقیم خودت را با مخاطبان کسب وکارتان حفظ کنید. علاوه براین، می توانید هرآنچه روزانه در این خبرنامه منتشر می کنید را بهبود دهید.
منبع: tccim
|