درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49939صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 14 تیر 1401 - 22:52
7 راه برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکار شما در شبکه‌های اجتماعی
بیشتر دیده شدن برای کارآفرینان و کسب وکارها در شبکه های اجتماعی حیاتی است. اگر حساب کاربری دارید اما آنطور که باید دیده نشده اید، توصیه های این متن برای شما خوب است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی دیجیتال، این روزها به حیاتی ترین بخش در کسب وکارها تبدیل شده است. دیده شدن در شبکه های اجتماعی می تواند میزان فروش کالا و خدمات کسب وکارهای آنلاین را متحول کند. همین مسئله، به انتظار بیشتر مدیران از بازاریابان دیجیتال دامن زده است. سایت سوشال مدیا تودی، برای کسب وکارهایی که محتوای آن ها در شبکه های اجتماعی کمتر دیده شده، توصیه هایی دارد.

بازبینی دربسته های محتوایی

محتوایی که در اینستاگرام خوب دیده شده، شانس دیده شدن در توییتر را هم دارد. پس اگر در پتلفرمی محتوایی را به اشتراک گذاشته اید، فکر نکنید که فقط باید در همان پتلفرم باقی بماند. محتوایی که در پتلفرم ها به اشتراک گذاشته اید را دوباره بازبینی کنید.

دزدی مثل هنرمندان

محتوا، مثل هنر، قابل اقتباس و تکرار شونده است. بنابراین محتوایی که رقبا تولید می کنند و ایده های آن ها را بررسی کنید. با بررسی دقیق محتوایی که آن ها تولید می کنند و استفاده از توان ایده پردازی خودتان، به محتوایی می رسید که به پیوند بیشتر شما و مشتریان کمک می کند.

دوستی با روندها

روندها در شبکه های اجتماعی می آیند و می روند، اما نکته مهم تولید محتوایی متناسب با آن ها برای بهتر و بیشتر دیده شدن است. بنابراین روندها را زیر نظر بگیرید و مطمئن شوید سرعت عمل کافی برای تولید محتوایی متناسب با روندها را دارید.

جدی گرفتن سوالات متداول

یکی از کارهای برندها دریافت پرسش های متداول از مشتریان است. چرا از این پرسش ها و پاسخ آن ها به عنوان بخشی از محتوایی که قرار است به اشتراک بگذارید استفاده نکنید؟ این نه تنها به شما در آنلاین بودن، بلکه به مشتریان در آموختن هم کمک می کند.

اجتماعی بودن در شبکه های اجتماعی

برای ارتباط با مخاطبان در شبکه های اجتماعی وقت بگذارید. حتی تخصیص روزانه 10 دقیقه زمان به مشتریان برای یافتن مخاطبان جدید موثر است.

همکاری

وقتی پای مخاطبان تازه به میان می آید، همکاری در شبکه های اجتماعی چالش برانگیز می شود. اما نباید از امتیاز همکاری با رقبا در شبکه های اجتماعی صرفه نظر کرد. با دیگر کسب وکارها که جایگاه مناسبی در بازار کار شما دارند، در حوزه محتوا همکاری کنید. این برای هر دوی شما خوب است.

شما به یک خبرنامه نیاز دارید

خبرنامه هنوز نمرده است. با دسترسی به ایمیل مشتریان و ارسال خبرنامه بر آن ها، ارتباط مستقیم خودت را با مخاطبان کسب وکارتان حفظ کنید. علاوه براین، می توانید هرآنچه روزانه در این خبرنامه منتشر می کنید را بهبود دهید.

منبع: tccim
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد