شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 7 راه براي بيشتر ديده شدن كسب‌وكار شما در شبكه‌هاي اجتماعي
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 23:28 کد خبر:49939
بيشتر ديده شدن براي كارآفرينان و كسب وكارها در شبكه هاي اجتماعي حياتي است. اگر حساب كاربري داريد اما آنطور كه بايد ديده نشده ايد، توصيه هاي اين متن براي شما خوب است.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| بازاريابي ديجيتال، اين روزها به حياتي ترين بخش در كسب وكارها تبديل شده است. ديده شدن در شبكه هاي اجتماعي مي تواند ميزان فروش كالا و خدمات كسب وكارهاي آنلاين را متحول كند. همين مسئله، به انتظار بيشتر مديران از بازاريابان ديجيتال دامن زده است. سايت سوشال مديا تودي، براي كسب وكارهايي كه محتواي آن ها در شبكه هاي اجتماعي كمتر ديده شده، توصيه هايي دارد.

بازبيني دربسته هاي محتوايي

محتوايي كه در اينستاگرام خوب ديده شده، شانس ديده شدن در توييتر را هم دارد. پس اگر در پتلفرمي محتوايي را به اشتراك گذاشته ايد، فكر نكنيد كه فقط بايد در همان پتلفرم باقي بماند. محتوايي كه در پتلفرم ها به اشتراك گذاشته ايد را دوباره بازبيني كنيد.

دزدي مثل هنرمندان

محتوا، مثل هنر، قابل اقتباس و تكرار شونده است. بنابراين محتوايي كه رقبا توليد مي كنند و ايده هاي آن ها را بررسي كنيد. با بررسي دقيق محتوايي كه آن ها توليد مي كنند و استفاده از توان ايده پردازي خودتان، به محتوايي مي رسيد كه به پيوند بيشتر شما و مشتريان كمك مي كند.

دوستي با روندها

روندها در شبكه هاي اجتماعي مي آيند و مي روند، اما نكته مهم توليد محتوايي متناسب با آن ها براي بهتر و بيشتر ديده شدن است. بنابراين روندها را زير نظر بگيريد و مطمئن شويد سرعت عمل كافي براي توليد محتوايي متناسب با روندها را داريد.

جدي گرفتن سوالات متداول

يكي از كارهاي برندها دريافت پرسش هاي متداول از مشتريان است. چرا از اين پرسش ها و پاسخ آن ها به عنوان بخشي از محتوايي كه قرار است به اشتراك بگذاريد استفاده نكنيد؟ اين نه تنها به شما در آنلاين بودن، بلكه به مشتريان در آموختن هم كمك مي كند.

اجتماعي بودن در شبكه هاي اجتماعي

براي ارتباط با مخاطبان در شبكه هاي اجتماعي وقت بگذاريد. حتي تخصيص روزانه 10 دقيقه زمان به مشتريان براي يافتن مخاطبان جديد موثر است.

همكاري

وقتي پاي مخاطبان تازه به ميان مي آيد، همكاري در شبكه هاي اجتماعي چالش برانگيز مي شود. اما نبايد از امتياز همكاري با رقبا در شبكه هاي اجتماعي صرفه نظر كرد. با ديگر كسب وكارها كه جايگاه مناسبي در بازار كار شما دارند، در حوزه محتوا همكاري كنيد. اين براي هر دوي شما خوب است.

شما به يك خبرنامه نياز داريد

خبرنامه هنوز نمرده است. با دسترسي به ايميل مشتريان و ارسال خبرنامه بر آن ها، ارتباط مستقيم خودت را با مخاطبان كسب وكارتان حفظ كنيد. علاوه براين، مي توانيد هرآنچه روزانه در اين خبرنامه منتشر مي كنيد را بهبود دهيد.

منبع: tccim