درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49586صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 23:23
ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
صنعت روابط عمومی با توجه به فرهنگ ها و جوامع مختلف کارکردهای متفاوتی باید داشته باشد و در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومی ها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش اساسی دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به گسترش روزافزون فناوری های اطلاعاتی جدید در زندگی و کار افراد جامعه؛ رویکرد روابط‌عمومیهای صنعت بیمه نیز در این مسیر باید تغییر کند.


امروزه استفاده از فناوری های اطلاعاتی جدید یک نیاز اساسی به شمار می رود و زمینه بسیار مناسبی را برای رشد و توسعه کسب و کار فراهم کرده‌است و دراین میان سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی همواره خود را با این تغییرات هماهنگ می‌سازند. حاصل این تلاش در صنعت بیمه رسیدن به مفهوم جدیدی در روابط عمومی است؛ پدیده ای که در شرایط کنونی نه تنها یک ضرورت که یک الزام غیر قابل انکار است.


اطلاع رسانی رسانی شفاف وارتباط دوسویه با مشتری یکی از وظایف جدایی ناپذیر در روابط عمومی هاست و روابط عمومی ها با استفاده از ابزارهای جدید گفتگو و ارتباطی تنگاتنگ با مشتری تلاش می کنند تا بدین وسیله نیازهای مشتریان را سنجیده و برای تامین آن گام بردارند.


روابط عمومی ها نقش موثری در برنامه های راهبردی سازمان ایفا می کنند و در این میان مهارت برقراری ارتباط و جذب مشتریان می تواند از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار باشد و اساسا برقراری ارتباط موثر یکی از نقش ها و ماموریت های اصلی روابط عمومی هاست و در واقع مهارت برقراری ارتباط برنامه ریزی شده و هوشمند هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری، می تواند به عنوان اولویتی مهم در دستور کار قرار گیرد.


بقول ریچارد لینینگ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در مصاحبه با ماهنامه مدیریت ارتباطات "روابط عمومی در هر جامعه ای باید متناسب با فرهنگ، سبک و شیوه آن جامعه فعالیت کند" او معتقد است صنعت روابط عمومی با توجه به فرهنگ ها و جوامع مختلف کارکردهای متفاوتی باید داشته باشد و در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومی ها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش اساسی دارند.


امید است با توجه به گسترش روزافزون فناوری های اطلاعاتی جدید درزندگی و کارافراد جامعه؛ رویکرد روابط عمومی های صنعت بیمه نیز در این مسیرتغییر کند.


سید عبدالله میرحسینی فعال حوزه رسانه و روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد