درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 00:33
روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند گفت: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند گفت: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، احمد حاجی زاده در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی که در مجتمع فرهنگی امام زاده سید علی (علیه السلام) برگزار شد ، با بیان اینکه نتوانسته ایم از میراث شهدا پاسداری و حراست کنیم، اظهار کرد: آیا ما در راستای مسؤولیت و وظیفه ای که داریم به درستی عمل کرده ایم؟


وی با بیان اینکه برای هر پست مدیریتی در کشور 72 شهید تقدیم شده است، بیان کرد: ما در قبال لحظه لحظه مسؤولیت خود باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم؛ در نظام جمهوری اسلامی هر کسی که مسؤولیت می گیرد باید در برابر تمام ملت پاسخگو باشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به جایگاه ویژه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مقوله جهاد تبیین به خوبی شرایط کشور را تشریح کردند؛ جبهه دشمن به تهاجم ترکیبی دست زده و از همه ظرفیت‌ها علیه ما استفاده می کند.


وی اظهار کرد: همه وظیفه داریم از سرمایه‌هایی که به برکت خون شهدا و از ایثار رزمندگان به دست آمده است، دفاع کنیم؛ رهبر معظم انقلاب می فرمایند دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها و توانمندی‌های ما است و جهاد تببین به معنای سکوت نکردن و آگاهی دادن است.


حاجی زاده نقش روابط عمومی‌ها در فضای جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: روابط‌عمومی تحلیل گر است نه توجیه گر؛ روابط عمومی‌ها باید به چرایی موضوعات پاسخ داده و به دنبال اعتماد سازی مخاطبان باشند.


وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت و امید به جامعه تزریق شود، خاطرنشان کرد: هنر روابط عمومی‌ها این است که از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند؛ البته اشکال وارد است که برخی مدیران آنگونه که باید به روابط عمومی‌ها بها داده نمی‌شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند یادآور شد: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.


وی با اشاره به اینکه دولت در جراحی اقتصادی ایثارگرانه وارد عمل شده است، گفت: در این طرح جلوی سوء استفاده دلالان و واسطه‌ها گرفته شده و همه باید از این طرح حمایت صورت گیرد.


حاجی زاده با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای مقابله با دشمنان باید استراتژی لازم را داشته باشند، اضافه کرد: باید روابط عمومی‌ها در جنگ نرم برابر دشمن خود را تجهیز کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد